خانهاخبار
Xperia L1 به زودی عرضه خواهد شد

Xperia L1 به زودی عرضه خواهد شد

تلفن هوشمند اکسپریا ال را به خاطر دارید؟ ظاهرا سونی تصمیم دارد تا مدل جدید آن با نام اکسپریا ال 1 را به زودی به دنیای تکنولوژی معرفی نماید.
۱۳۹۵/۱۲/۲۸

کمپانی سونی به تازگی چهار تلفن هوشمند به نام‌های Xperia XA1، Xperia XZs، Xperia XZ Premium و Xperia XA1 Ultra را رونمایی کرد. اما ظاهرا مسئولان این شرکت بیکار نمانده‌اند و قصد معرفی یک دیوایس اندرویدی جدید با نام Xperial L1 را در سر می‌پرورانند که رونمایی از این محصول احتمالا انتهای سال جاری انجام خواهد شد.

image

بر اساس اخباری که به تازگی توسط اپراتورهای Telecommunications در کشور روسیه تایید شده است، اکسپریا ال 1 خواهد آمد تا مسیر موفق نسل پیشین خود را ادامه دهد. اگر به خاطر داشته باشید، Xperia L با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، چراغ نوتیفیکیشن LED و کمی خمیدگی در پشت بدنه همراه بود.

image

متاسفانه مشخصات Xperia L1 در حال حاضر در دسترس نیست. شایان ذکر است که نسل پیشین این تلفن هوشمند، در دسته دیوایس‌های میان‌رده قرار گرفت و به احتمال زیاد، اکسپریا ال 1 هم وارد این شاخه خواهد شد. به محض انتشار اخبار بیشتر در مورد این دیوایس، شما را در جریان قرار خواهیم داد. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Shadow

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
ب ما چه!!!

mehiyaw

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
دلیل اینکه من سامسونگ جی5خریدم این بود که سونی میان رده خوبی نداشت :|
آخه سونی گل من اینو پارسال معرفی میکردی میمردی؟؟
این گوشیو خیلی دوس داشتم ولی صفرش نبود تو بازار

aref

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
پس با جی اس ام همراه باشید تا پایان سال جاری تا گوشی L1معرفی شود... منتظر بمانید

Cena

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
امید وارم چیز خیلی خوبی دربیاره. نسل قبلیش رو داشتم واقعا خوب بود و خوش دست . نسبت به گوشی های هم قیمتش روون تر بود. مشکلش باتریش بود و اینکه ضد اب نبود.