خانهاخبار
آیا گوگل Taimen ادامه دهنده خانواده نکسوس است؟!

آیا گوگل Taimen ادامه دهنده خانواده نکسوس است؟!

پس از خانواده نکسوس که در همکاری با چندین تولید کننده مطرح ساخته شدند، این بار گوگل سعی دارد تا پرچم‌داران اصلی اندروید را تمام با نام گوگل و تحت برند پیکسل تولید کند و مدتی قبل به طور رسمی اعلام کرد که خانواده پیکسل تنها شامل پرچم‌داران لوکس می‌شود. اما به نظر می‌رسد این کمپانی قصد تولید گوشی‌های دیگری خارج از سری پیکسل را دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۶

روز گذشته از تولید نسل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل با اسم رمزهای Musike و Walleye خبر دادیم. حال گزارشی دیگر منتشر شده که در آن چندین منبع ادعا می‌کنند گوگل در حال تولید یک دستگاه جدید و خارج از برند پیکسل است که با اسم رمز Taimen است که در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. اگر واژه Taimen را در گوگل جستجو نمایید با تصاویر یک ماهی روبرو می‌شوید که بزرگ‌ترین گونه سالمونیدها از خانواده ماهی‌های سالمون است و می‌توان این طور حدس زد که گوشی غیر پیکسلی جدید گوگل ابعاد بزرگی دارد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش از معرفی رسمی نکسوس ۶ ساخت موتورولا که بزرگ‌ترین پرچم‌دار رسمی گوگل از نظر ابعاد بود و نمایشگر ۶ اینچی داشت، این گوشی با اسم رمز Shamu شناخته می‌شد که نام نوعی نهنگ است.

اما اسم برند نکسوس آورده شد و می‌توان این طور که استنباط کرد که گوگل تصمیم دارد دوباره سری نکسوس را که در اولین بار در سال ۲۰۱۰ و با اچ‌تی‌سی نکسوس One معرفی شده بود و تا سال ۲۰۱۵ در همکارری با شرکت‌های مختلف ساخته می‌شد را دوباره احیا کند. سال ۲۰۱۶ با غیبت خانواده نکسوس همراه بود و تنها گوشی‌های پیکسل نمایندگی گوگل در بازار اسمارت‌فون‌ها را برعهده داشتند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)