خانهاخبار
تصویری از دستگاه کالیبریشن آیفون لو رفت

تصویری از دستگاه کالیبریشن آیفون لو رفت

عکسی از دستگاه کالیبریشن آیفون منتشر شده است. از این دیوایس برای انجام تعمیراتی چون کالیبره کردن دوربین، رنگ‌های صفحه‌نمایش و سنسورهای iPhone استفاده می‌شود. هر گوشی پیش از قرار گرفتن در دستگاه کالیبره کردن آیفون، در یک قاب قرار می‌گیرد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

تصویری از "دستگاه کالیبریشن آیفون" منتشر شده است. از این دستگاه برای انجام کارهای تعمیراتی آیفون نظیر کالیبره کردن دوربین، رنگ‌های صفحه‌نمایش و سنسورها استفاده می‌شود. این دیوایس همچنین به اپل امکان می‌دهد دکمه Touch ID جدید را در دیوایس قدیمی نصب کند.

image

این عکس را Jason Koebler از Motherboard منتشر کرده است. طبق گزارش، این دستگاه به‌صورت مداوم تحت نظارت تصویری است و فقط افراد داخل اپل از همه قابلیت‌های آن مطلع‌اند.

یکی از کارمندان سابق اپل در مورد این دستگاه می‌گوید: «این دستگاه یک ماشین سنگین بزرگ بود که به نظر می‌رسید کسی آن را در حیات خلوت خانه‌اش ساخته است. دستگاه قالب‌های مختلفی داشت که مدل‌های متفاوت آیفون پیش از قرار گرفتن در دستگاه، در داخل آن‌ها قرار می‌گرفتند و این کار حدود 30 دقیقه طول می‌کشید. مایعات عجیبی باید در داخل دستگاه ریخته می‌شد و ما برای تعمیر آن باید دستکش می‌پوشیدیم.

دستگاه دریچه‌هایی مثل دریچه‌های گاز و بخش‌های نامشخص دیگر داشت. دستگاه به معنای واقعی مانند چیزی بود که در حیات خلوت ساخته شده است و شبیه دستگاهی ساخت اپل نبود».

بخش‌هایی که در سمت چپ تصویر می‌بینید برای کالیبره کردن دوربین آیفون استفاده می‌شود. از "flock paper" و "gray card" برای کالیبره کردن رنگ‌های نمایشگر آیفون استفاده می‌شود. مهم‌تر از همه، اپل با این دستگاه می‌تواند دکمه Touch ID را تعویض کند؛ کاری که هیچ تعمیرکار دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

تا به امروز، تنها عکس موجود از دستگاه کالیبریشن آیفون در سال 2013 گرفته شده بود و این دیوایس را از فاصله بسیار دور نشان می‌داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)