خانهاخبار
نوکیا 6 زیر تیغ: گوشی جدید نوکیا از تست خط و خش و خم شدن سربلند بیرون می‌آید؟

نوکیا 6 زیر تیغ: گوشی جدید نوکیا از تست خط و خش و خم شدن سربلند بیرون می‌آید؟

Nokia 6‌ اولین تلاش رسمی نوکیا برای بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند است که با مشخصات بسیار خوب و طراحی ساده و قیمت مناسب، می‌توان آن را انتخابی ایده آل در بین میان‌رده‌های هم‌قیمت نامید. اما این گوشی تا چه حد مقاوم است و آیا از ژن مقاومت نوکیا 3310 معروف چیزی به ارث برده است؟!
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

به زودی شاهد حضور نوکیا 6 در بازارهای مختلف جهانی خواهیم بود؛ اگرچه این گوشی یک پرچم‌دار پریمیوم نیست که آن چه خوبان همه دارند یک جا داشته باشد، اما با توجه به سابقه نوکیا و مشخصات بسیار خوب گوشی جدید نسبت به قیمتش، می‌توان از آن به عنوان یکی از گوشی‌های محبوب یاد کرد که همین موضوع هم عامل فروش بسیار خوب این گوشی در کشور چین شده است. امروزه یکی از معیارهای مهم برای ارزش‌گذاری هر گوشی میزان مقاومت آن است که در این مطلب و در ویدئویی که در ادامه می‌بینید، شاهد بررسی مقاومت نوکیا 6 خواهیم بود.

image

همان‌طور که در ویدئوی مربوط به تست خواهید دید، این گوشی در بخش صفحه نمایش، دوربین جلو، اسکنر اثر انگشت و دوربین پشت دستگاه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد که البته به لطف استفاده از محافظ گوریلا گلس در پنل جلویی دستگاه است. مقاومت نمایشگر نوکیا 6 با برخی گوشی‌های رده‌بالا رقابت می‌کند و اسکنر اثر انگشت آن کاملا ضد خش است، چیزی که در پرچم‌داری مانند گلکسی S7 وجود نداشت و بعد از مدتی شاهد خط و خش‌های جزئی روی کلید هوم آن (که محل قرارگیری سنسور است) بوده‌ایم.

اما قاب پشتی نوکیا 6 از آلومینیوم ساخته شده که به خوبی مستعد خط و خش است، البته باید انتظار مشاهده چنین چیزی در همه گوشی‌های فلزی را داشته باشیم. همچنین نماینده جدید نوکیا به خوبی از پس تست خم شدن برآمد که فرد آزمایش‌کننده را شگفت‌زده کرد و این گوشی را «یکی از محکم‌ترین گوشی‌ها» نامید.

اگر نگاهی به قیمت ۲۵۰ دلاری این گوشی بیندازیم، به نظر می‌رسد نوکیا 6 با توجه به رده قیمتی خود از مقاومت بالایی برخوردار است و نوکیا و HMD Global در فرایند تولید این گوشی به مقاومت آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

SAHM

۱۳۹۶/۲/۵
دوست عزیز سلام
بیشتر کارمندان ( تااونجایی که اطلاع دارم، و مدیران ) HMD از سابق های نوکیا هستن

امانج

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
پشت گوشی نقشه فنلاند رو کشید ،!

قوچعلی

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
نوکیا،غُرّش یک شیر در سحرگاه طلوع دوباره خورشید!صدای سفیر گلوله اسلحه بِرنو در تاریکی شب،به میدون جنگ گوشی های هوشمند خوش آمدی کُهنه سرباز!
ایندفعه حواست باشه که دوباره به غرور کاذب دچار نشی و همچنین جاسوس های نفوذی آمریکایی به اسم "استافن آلاپ"

HakhamaneshS

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کی میاد ایران؟

ali.gorji

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کاش نوکیای سابق شروع به کار میکرد نه یه کمپانی دیگه زیر سایه نوکیا. حالا باید منتظر پرچمدارش باشیم