خانهاخبار
گوشی OnePlus 3T آبی امروز معرفی می‌شود؟

گوشی OnePlus 3T آبی امروز معرفی می‌شود؟

شرکت وان پلاس توئیتی منتشر کرده است که احتمالا به معرفی رنگ جدید گوشی OnePlus 3T مربوط می‌شود. این شرکت احتمالا گوشی وان پلاس 3 تی آبی را امروز معرفی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

گوشی OnePlus 3T در دسامبر 2016 به‌عنوان نسخه به‌روز شده OnePlus 3، با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ‌های طلایی و طوسی و ظرفیت 128 گیگابایت در رنگ طوسی عرضه شد. ظاهرا کمپانی سازنده این گوشی قصد دارد رنگ آبی گوشی پرچم‌دار خود را معرفی کند. شرکت وان‌پلاس با انتشار توئیتی اعلام کرده است این معرفی امروز انجام خواهد شد.

image

در عکس منتشرشده در این توئیت که پس‌زمینه آبی دارد، تاریخ امروز به فرمت امریکایی نوشته شده است و زیر آن، لوگوهای OnePlus و Colette Paris درج شده است؛ Colette Paris سازنده شناخته‌شده حوزه مد و فشن است. این توئیت نشان می‌دهد وان‌پلاس احتمالا یک نسخه آبی زیبا از گوشی OnePlus 3T معرفی خواهد کرد.

ازآنجاکه ظرفیت 128 گیگابایت این گوشی تنها در رنگ طوسی عرضه شده است، احتمالا که رنگ آبی فقط مخصوص این مدل باشد. شایعات دیگر حاکی از آن است که دو کمپانی برای معرفی لوازم جانبی با هم همکاری کرده‌اند.

در هفته گذشته، افشاکننده معروف گوشی‌های هوشمند، ایوان بلس، تصویر زمینه جدیدی منتشر کرد که عبارت "Never Settle" روی آن درج شده بود؛ عبارتی که شعار کمپانی وان‌پلاس است. این عکس نشان داد OnePlus به‌زودی مراسم معرفی جدیدی خواهد داشت. توئیت جدید وان‌پلاس که خبر از معرفی محصول جدیدی می‌دهد، ظاهرا با عکس منتشرشده توسط بلس ارتباطی ندارد.

ازآنجاکه طبق گزارش‌ها وان‌پلاس پرچم‌دار جدید خود را در ماه ژوئن معرفی خواهد کرد، برخی منابع ادعا کرده‌اند تصویر منتشرشده توسط بلس، از معرفی OnePlus 5 خبر می‌دهد. طبق شایعات، چون عدد 4 در چین بدیمن است، وان‌پلاس این عدد را در نام پرچم‌دارش استفاده نخواهد کرد و گوشی خود را OnePlus 5 خواهد نامید.

انتظار می‌رود گوشی وان‌پلاس 5 صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با دو لبه انحنادار، تراشه اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم داشته باشد. ظرفیت ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت، شیار کارت حافظه microSD، دوربین پشت 23 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل، اندروید نوقا و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر‌ ویژگی‌های شایعه شده این گوشی هستند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)