خانهاخبار
پیکسل‌های 2017 گوگل با اسم رمز Muskie و Walleye تولید می‌شوند

پیکسل‌های 2017 گوگل با اسم رمز Muskie و Walleye تولید می‌شوند

گوشی‌های پیکسل را می‌توان اولین تلاش مستقل گوگل برای تولید گوشی هوشمند دانست، البته این ظاهر ماجراست و ادعای گوگل، اما در اصل این گوشی‌ها در همکاری با اچ‌تی‌سی تولید شده اند. با توجه به اخباری که در چند روز گذشته منتشر شده، به نظر می‌رسد تا مدتی دیگر باید منتظر معرفی پرچم‌داران گوگل باشیم.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

حالا که تب معرفی پرچم‌داران شرکت‌های بزرگی مانند ال‌جی و سونی فروکش کرده و مشخصات گلکسی S8 هم تا حد زیادی فاش شده، تنها پرچم‌دار مهمی که باقی می‌ماند و در واقع به نوعی پرچم‌دار رسمی اندروید در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، نسل دوم پیکسل‌های گوگل است. البته امیدواریم که نسل دوم همچنان برتری‌های پیکسل مانند دوربین را حفظ و مشکلات ریز و درشتی که صدای اعتراض کاربران را در آورده بود، رفع کند.

براساس گزارشی که Android Police منتشر کرده است، پیکسل‌های جدید با اسم رومزهای Muskie و Walleye تولید می‌شوند، اگر با این اسم‌ها آشنایی ندارید باید بگوییم که نام دو نوع ماهی هستند. اگر به خاطر داشته باشید، نسل اول پیکسل هم در ابتدا با اسم رمز Marlin و Sailfish شتاخته می‌شد که البته پس از معرفی به بی‌ربط بودن این نام‌ها با خود گوشی پی‌ بردیم. در تصاویر زیر به ترتیب Muskie و Walleye را مشاهده می‌کنید:

image

image

به علاوه، اعلام شده که سری Muskie پرچم‌دار بزرگ‌تر خواهد بود که همان نسل بعدی پیکسل XL است و Walleye هم جایگزین پیکسل می‌شود. متاسفانه به جز اسم رمز این گوشی‌ها، هیچ اطلاعات دیگری از آن‌ها در دسترس نیست.

اما با توجه به انتخاب نام دو نوع ماهی، انتظار داریم پیکسل‌های ۲۰۱۷ گوگل با قابلیت مقاومت در برابر آب عرضه شوند، سال گذشته گوگل اعلام کرده بود که به دلیل کمبود وقت در فرایند توسعه پیکسل‌ها، نتوانسته این قابلیت را اضافه نماید و قول این ویژگی‌ را برای گوشی‌های امسال داده بود. علاوه بر این در شایعات قبلی گزارش‌هایی از لوکس بودن سری پیکسل  و عدم تولید موبایل‌های اقتصادی با این برند و همچنین حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در نسل دوم را شنیدیم که البته به طور رسمی تایید نشده‌.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
وقتی گوگل بخواد گوشی لوکس بزنه میره سراغ اچ تی سی... قرار بود گوشی اقتصادی بزنه حتما اسم هواووی و ال جی و هنگی میومد وسط