خانهاخبار
شیائومی Mi 6‌ نسخه سرامیکی ویژ‌ه‌ای خواهد داشت

شیائومی Mi 6‌ نسخه سرامیکی ویژ‌ه‌ای خواهد داشت

با آغاز سال جدید میلادی، شرکت‌ها در تلاش هستند تا پرچم‌داران خود را با ویژگی‌های متفاوت معرفی کنند. یکی از این شرکت‌ها که در چند سال گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، شیائومی بوده که با تولید پرچم‌داران سری Mi نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

تا به این لحظه خانواده Mi 5 محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی شناخته شده اند؛ در این سری علاوه بر Mi 5 شاهد حضور Mi 5S وMi 5S پلاس و Mi 5C هستیم. در کنار طراحی زیبای بدنه و سخت افزار مناسب، نکته قابل توجه دیگری که در این خانواده خودنمایی می‌کند وجود نسخه‌ای با بدنه سرامیکی است. این نسخه سرامیکی به محبوبیت زیادی دست یافته و همین استقبال باعث شد تا شیائومی تصمیم بگیرد تولید پرچم‌داران با بدنه سرامیکی را ادامه دهد.

کوین وانگ، یکی از تحلیل‌گران ارشد بازار چین، در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo این موضوع را اعلام کرد که انتظار می‌رود شیائومی نسخه‌ای ویژه از Mi 6 را که از بدنه سرامیکی بهره مند است، تولید نماید. این فرد در ادامه ادعا کرده که اپل هم به دنبال تولید گوشی با بدنه سرامیکی است که ممکن است سال بعد آن را ببینیم.

image

آن طور که به نظر می‌رسد، بازدهی تولید شیشه‌های سرامیکی پایین است اما آقای وانگ اشاره‌ای به سرمایه گذاری شرکت‌ها در این حوزه داشته و اعلام کرده که زنجیره تامین شیائومی به دنبال تولید مواد باکیفیت برای بدنه Mi 6 است. علاوه بر Mi 5، شیائومی در Mi Mix هم از بدنه سرامیکی استفاده کرده است که به زیبایی و حس لوکس بودن گوشی می‌افزاید. مطمئنا نسخه سرامیکی Mi 6 هم با استقبال خوبی مواجه خواهد شد اما تنها نگرانی این است که چینی‌ها متناسب با تقاضای کاربران، ظرفیت تولید  این نسخه ویژه را داشته باشند.

بر اساس شایعات، Mi 6 به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی مجهز است که خمیده نخواهد بود و در دو نسخه ۱۰۸۰p و QHD تولید می‌شود و از حافظه‌های مختلف ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به همراه ۴ گیگابایت رم و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایت بهره مند است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
سرامیک یک ماد بسیار سختیه... حتی سخت تر از شیشه... بسیار مقاوم در برابر خط و خش!!!!! ولی در مقابل بسیار بسیار شکننده تره.. یعنی از دستت بخوره زمین صد در صد خوورد میشه

Cena

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بدنه سرامیکی خیلی قشنگ میشه .امیدوارم از لنز سونی هم استفاده کنه برا دوربینش . اگر زیر دو تومن باشه واقعا فوق العاده میشه .