خانهاخبار
گوشی خم شو سامسونگ بسیار باکیفیت و لوکس خواهد بود

گوشی خم شو سامسونگ بسیار باکیفیت و لوکس خواهد بود

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، کمپانی سامسونگ در سه ماه سوم امسال، گوشی تاشو خود را معرفی می‌کند. طبق این گزارش‌ها، گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ دیوایسی باکیفیت و لوکس خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

سامسونگ باوجود آنکه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی‌های آینده خود، گلکسی اس8 و اس8 پلاس، را با استفاده از نازک کردن لبه‌های بالا و پایین کم کرده، همچنان در پی معرفی گوشی‌های تاشو است. نکته پیش‌فرض در مورد گوشی تاشو این است که پس از تا شدن، جمع‌وجورتر می‌شود، اما هنگامی که به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نیاز دارید، بازش می‌کنید و فیلمی در آن تماشا می‌کنید، وبگردی می‌کنید یا فایل‌های چندرسانه‌ای را به نمایش می‌گذارید.

image

با در نظر گرفتن اندازه 5.8 اینچی برای گلکسی اس8 و اندازه 6.2 اینچی برای نسخه پلاس، این گوشی‌ها چندان از S7 و S7 edge بزرگ‌تر نیستند و پرفروش شدن گوشی‌های خم‌شو چندان منظقی به نظر نمی‌رسد مگر اینکه سامسونگ چیز بسیار خاصی بسازد، چراکه چند سالی است با نمایشگرهای OLED خم‌شو سروکار دارد. با آمدن فصل پاییز چیزهایی بیشتری در این مورد خواهیم فهمید؛ رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند سامسونگ تا فصل سوم امسال یک گوشی خم‌شو آماده می‌کند و این درست همان زمانی است که احتمالا آیفون هشت OLED معرفی خواهد شد.

این گوشی قابل‌انعطاف احتمالا دیوایسی لوکس خواهد بود که با مواد باکیفیت ساخته می‌شود و در کلاس گوشی‌های بسیار باکیفیت و فوق حرفه‌ای قرار می‌گیرد. تکنولوژی ساخت گوشی‌ تاشو فناوری منحصربه‌فردی است که سامسونگ امید دارد باعث برتری‌اش در برابر رقبا شود.

گزارش شده است سامسونگ برای ساخت هزاران نمونه اولیه از این گوشی برنامه‌ریزی کرده تا آن‌ها را برای آزمایش و ارزیابی بین اپراتورهای همکارش توزیع کند؛ این کمپانی می‌خواهد بداند معرفی گوشی هوشمند خم‌شو و انبوه‌سازی آن ازنظر تجاری منطقی است یا خیر.

جای تعجب نیست که سازندگان نمایشگرها و گوشی‌های چینی هم‌زمان در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نمونه‌های اولیه گوشی‌های تاشو خود هستند و درحالی‌که منابع عظیم سامسونگ را در اختیار ندارند، سرعت عمل بیشتری دارند و می‌توانند عنوان «اولین گوشی خم‌شو دنیا» را از آن خود کنند؛ بنابراین ظاهرا سامسونگ شرکت‌های چینی را زیر نظر دارد و اولین گوشی خم‌شو خود را در سه ماهه سوم سال معرفی خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که گوشی خم شو چگونه دیوایسی خواهد بود باید بگوییم این گوشی شاید در حالت خم‌شده 5 اینچی و در حالت خم نشده 8 اینچی باشد. تنها موضوع قطعی در این مورد این است که سامسونگ پتنت‌های بسیاری در مورد گوشی‌های خم‌شو ثبت کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

cadillac

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
اولاً htc آشغال نساخته و نخواهد ساخت .
ضمنا هنگی بجای ساخت چیزهای بدردنخور بهتره یه باتری غیر انفجاری تولید کنە.

امیر

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
یکی دیگه ساخته علمشو یکی دیگه داره .. حالا هدف از ساختش بماند .. اینجا ما با هم دعوا میکنیم که برند گوشیمون چی باشه بهتره پاش بیوفته بدترین فحاشیارو نسبت به هم روا میدونیم ، مثلا میخوایم بگیم فکر کی بهتره یا اوضاع مالی کی بهتره ... این مریضی و بیماری نیست پس چیه؟!

آرش

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کاری به سامسونگ ندارم
ولی اگر همین کار رو کمپانی های دیگه انجام میدادن جی اس ام یه طوری نقد میکرد که کار اون کمپانی کم ارزش جلوه داده بشه

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
منعطف مینوشتین قشنگ تر نبود؟?

......ًً

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
چقدر لوکس اینو که هرجا خواستی ببرب باید یه چمدون با خودت ببری
حالا که سامسونگ ساخته باشه که لوکس نیست