خانهاخبار
شیائومی ردمی نوت 4 با رم 4 گیگابایت امروز عرضه می‌شود

شیائومی ردمی نوت 4 با رم 4 گیگابایت امروز عرضه می‌شود

نسخه ویژه‌ای از شیائومی ردمی نوت 4 امروز عرضه می‌شود. این نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. Xiaomi هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی Redmi Note 4 نسخه 4 گیگ منتشر نکرده است و شاید این تنها در چین عرضه شود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

شیائومی گوشی‌های سری ردمی را به‌عنوان دیوایس‌هایی مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده است که می‌توانند از بسیاری رقبا بهتر باشند و ردمی نوت 4، بار دیگر این موضوع را ثابت کرده است. تا امروز نسخه 3 گیگابایتی، بهترین نسخه از این دیوایس بود اما شیائومی نسخه‌ای ویژه از Redmi Note 4 را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از امروز در فروشگاه‌های آنلاین مختلف عرضه می‌کند.

image

نسخه ویژه Redmi Note 4 جز در میزان رم و فضای ذخیره‌سازی، با نسخه معمولی تفاوتی ندارد. این گوشی صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD و پردازنده Helio X20 با فرکانس 2.1 GHz دارد. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. باتری 4100 mAh این گوشی را تغذیه می‌کند و گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی نوت 4 امروز با قیمت بسیار مناسب 1399 یوآن (200 دلار) در استور رسمی شیائومی، JD.com، مرکز خرید شیائومی و Lynx عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ آبی کم رنگ و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد..

هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی نسخه 4 گیگابایتی گوشی منتشر نشده است و شاید این اتفاق هرگز نیفتد چراکه Xiaomi ردمی نوت 4 مجهز به تراشه مدیاتک را تنها در چین می‌فروشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علی

۱۳۹۷/۴/۲۸
داداش چند میشه گرفت

مهدی

۱۳۹۶/۱۱/۲۹
سلام
داداش منم میخام این گوشیو بخرم میشع لطفا بگی با چه قیمتی و از کجا خریدیش؟

مسعود

۱۳۹۶/۲/۱۱
سلام
من دیروز این گوشی رو گرفتم
رم 4 داخلی 64
به رنگ سرمه ای. همونی که عکسشو گذاشتین.
گوشی فوق العاده ایه.
رامش گلوباله. یعنی منو فارسی کامل داره و از تمام نرم افزار های گوگل پشتیبانی میکنه.
داخل جعبه گوشی بدون گلس و کاور بود.
امروزم میرم دنبال گلس و کاور ایشاللاه که پیدا شه. چون کلا برند شیائومی تو تبریز یکم ناشناخته س.
کسی سوالی در مورد این گوشی داشت در خدمتم.