خانهاخبار
کلش رویال به‌روزرسانی بزرگ جشن یک‌سالگی‌اش را منتشر کرد

کلش رویال به‌روزرسانی بزرگ جشن یک‌سالگی‌اش را منتشر کرد

کلش رویال چندی پیش یک‌ساله شد و سوپرسل اکنون به‌روزرسانی بزرگی که برای این مناسبت در نظر گرفته را منتشر کرده است. به‌روزرسانی‌ای که قابلیت‌های فراوان و جذابی را به بازی افزوده است. برای مطالعه کامل تغییرات بازی با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳
image

بعید است که اهل بازی‌های موبایلی باشید و تا به حال «کلش رویال» را بازی نکرده یا حداقل در مورد آن نشنیده باشید. حدود یک سال پیش سوپرسل که تجربه بازی‌های موفقی مانند کلش آو کلنز، بوم بیچ و هِی دِی را داشت، چهارمین بازی خود را منتشر کرد و توانست به کمک آن رکوردهایی را بشکند که خود با بازی‌های پیشینش بر جای گذاشته بود. کلش رویال امسال برای دومین سال پیاپی‌ به عنوان برترین بازی گوگل پلی استور و اپ استور انتخاب شد و حال سوپر سل در جشن یک سالگی انتشار رسمی این بازی یک به‌روزرسانی انقلابی برایش منتشر کرده است. برای اینکه بدانید چه تغییراتی در این به‌روزرسانی انتظار شما را می‌کشد، با جی‌اس‌ام همراه باشید.

لیگ‌ها

image

اگر شما چند ماه پیوسته کلش رویال را بازی کنید، می‌توانید به بالاترین سطح و میدان نبرد موجود در بازی برسید. پس از آن ممکن است کمی بازی برایتان یکنواخت شود، چون عملا هدفی وجود ندارد که به آن دست پیدا نکرده باشید. تیم سازنده کلش رویال برای حل این مشکل از «لیگ‌ها» رونمایی کرده‌اند. از این به بعد در تروفی 3800 وارد لجندری آرنا می‌شوید و پس از آن هرچه تروفی‌تان بالاتر رود، می‌توانید در 9 لیگی که برای بازی تعریف شده است، پیشرفت کنید. اما فایده‌ی این لیگ‌ها چیست؟ اولا هر چه در لیگ بالاتری باشید، طلایی که به ازای هر برد دریافت می‌کنید افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر پس از پایان هر فصل با توجه به اینکه در آن فصل تا چه لیگی پیشرفت کرده‌اید، جایزه‌ی ویژه‌ای دریافت می‌کنید. در مورد این جایزه‌ی ویژه‌ در بخش بعدی بیشتر توضیح می‌دهیم. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که مدت زمان هر فصل از 14 روز به 30 روز افزایش پیدا کرده است و پس از 30 روز تروفی شما دیگر به 4000 بازگردانده نمی‌شود، بلکه تروفی‌تان به تروفی ورودی لیگی که در آن هستید کاهش پیدا می‌کند. لیگ‌های فعلی و تروفی مورد نیازشان به شرح زیر است:

نام لیگتروفی مورد نیازجایزه به ازای هر برد (طلا)
Challenger I400024
Challenger II430026
Challenger III460028
Master I490030
Master II520032
Master III550034
Champion580036
Grand Champion610038
Ultimate Champion640040

صندوق جدید

image

اگر در چند ماه گذشته سراغ کلش رویال رفته باشید می‌دانید که یکی از چلنج‌های مناسبتی که تیم سوپرسل برای این بازی طراحی کرده، Draft Challenge است. از آنجا که این چلنج محبوبیت خاصی در بین بازیکنان پیدا کرده، تیم سازنده تصمیم گرفته با بهره‌گیری از ایده آن یک صندوق جدید و خاص به بازی اضافه کند. Draft Chest صندوقی است که به شما اجازه می‌دهد جایزه‌تان را خودتان انتخاب کنید! بدین صورت که هر بار دو کارت در دسترستان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک را به عنوان جایزه دریافت کنید. از آنجا که این صندوق بسیار خاص است، به راحتی نیز نمی‌توان به آن دست پیدا کرد. در پایان هر فصل با توجه به اینکه در آن فصل تا چه لیگی بالا رفته‌اید، یک درفت چست دریافت می‌کنید. طبیعتا هرچه بتوانید به لیگ‌های بالاتر برسید، جایزه‌ی داخل صندوق جایزه‌ی شما نیز افزایش پیدا می‌کند. توجه کنید که مهم نیست فصل را در چه لیگی به پایان می‌رسانید، بلکه بالاترین لیگی که در طول آن فصل توانسته‌اید به آن برسید برایتان در نظر گرفته می‌شود.

جایزه‌ی درفت چست برای هر لیگ به شرح زیر است:

نام لیگتعداد طلا در هر صندوقتعداد کل کارتهای صندوق

حداقل‌ها

Challenger I1919 تا 212110110 حماسی و 50 نایاب
Challenger II2869 تا 317115115 حماسی و 75 نایاب
Challenger III3819 تا 422120120 حماسی و 100 نایاب
Master I4769 تا 527125125 حماسی و 125 نایاب
Master II5719 تا 632130130 حماسی و 150 نایاب
Master III6669 تا 737135135 حماسی و 175 نایاب
Champion7619 تا 842140140 حماسی و 200 نایاب
Grand Champion8569 تا 947145145 حماسی و 225 نایاب
Ultimate Champion9519 تا 1052150150 حماسی و 250 نایاب

نبرد کلن‌ها

image

شاید یکی از انقلابی‌ترین قابلیت‌هایی که این به‌روزرسانی به بازی اضافه کرده، نبرد کلن‌ها باشد. اکثر کاربران کلش رویال پیش از این بازی تجربه‌ی کلش آو کلنز را داشته‌اند و از همان روز اول از سازندگان درخواست داشتند که قابلیتی مانند جنگ کلن‌ها (Clan War) به بازی اضافه کنند. با این حال از آنجا که کلش رویال یک بازی آنلاین و در لحظه است و برای رقابت باید هر دو طرف نبرد در بازی حضور داشته باشند، امکان پیاده‌سازی سیستم جنگ کلن‌های کلش آو کلنز وجود نداشت. حال پس از یک سال تیم کلش رویال توانسته‌ به راه حلی خلاقانه برای حل این مشکل دست پیدا کند که البته جذابیت آن بسیار بیشتر از کلن وار است.

نبرد کلن‌ها به صورت چهار نفره انجام می‌شود. دو نفر از هر کلن با یکدیگر یک تیم تشکیل داده و به نبرد تیم کلن‌های دیگر می‌روند. هر کدام از اعضای تیم می‌توانند دک و کارت‌های خود را داشته باشند و همچنین نوار اکسیر آن‌ها نیز مستقل از یکدیگر است.

image

برای پیروزی در نبرد کلن‌ها کار تیمی بسیار حائز اهمیت است. از آنجا که اعضای یک کلن ممکن است به صورت فیزیکی کنار یکدیگر نباشند و برای اینکه بتوان جنبه‌ی کار تیمی نبرد را حفظ کرد، شما می‌توانید ببینید که هم‌کلنی‌تان می‌خواهد چه نیرویی را کجای زمین پیاده کند و به این ترتیب تصمیم بگیرید که شما از کدام کارتتان برای حمایت از او استفاده کنید. نبرد کلن‌ها کلش رویال را به یک بازی کاملا تیمی تبدیل می‌کند. اینکه باید با دوستتان هماهنگ باشید یا این چالش که چه کارت‌هایی را برای نبرد انتخاب کنید تا بتوانید در جنگ از هم‌سنگرتان حمایت کنید، می‌تواند برای افراد بسیاری سرگرم‌کننده و جذاب باشد. نمونه‌ای از این نوع بازی را در ویدیوی زیر می‌توانید مشاهده کنید.

البته باید بدانید که مانند تورنومنت‌ها یا بازی‌های دوستانه، سطح نیروها در این نوع از بازی نیز محدود شده تا بیشتر توانایی‌های شما در نحوه‌ی بازی بتواند تعیین‌کننده برنده‌ی نبرد باشد. این ویژگی در تاریخ 24 مارس (4 فروردین) در دسترس تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد.

میدان نبرد جدید

image

یک میدان نبرد جدید با نام Legendry Arena به میدان‌های نبرد قبلی اضافه شده که بالاترین سطح میدان‌های نبرد موجود محسوب می‌شود و در تروفی 3800 به بالا می‌توانید در آن به نبرد بپردازید. میدان نبرد قبلی که با این نام بود نیز به کوهستان خوک (Hog Mountain) تغییر نام داده است. با وجود این تغییرات کارت‌های افسانه‌ای را مانند قبل در تروفی‌های بالای 3000 می‌توان از مغازه‌ی داخل بازی با طلا خریداری کرد.

کارت‌های جدید

image

اضافه شدن کارت‌های جدید در به‌روزرسانی‌های کلش رویال دیگر یک امر کاملا طبیعی است. مانند به‌روزرسانی‌های قبلی این بار نیز 4 کارت به بازی اضافه می‌شوند: دو کارت افسانه‌ای (Legendary)، یک کارت رایج (Common) و یک کارت کمیاب (Rare).

خفاش‌ها (Bats): خفاش‌ها در واقع به عنوان اسکلت‌های هوایی عمل می‌کنند. هر کارت شامل 5 خفاش بوده و هزینه آن 2 اکسیر است. این کارت رایج بوده و در میدان نبرد Frozen Peak و بالاتر قابل دسترسی است.

شفابخش (Heal): این کارت از دسته‌ی اسپل‌ها محسوب می‌شود و بخش از جان از دست رفته‌ی نیروهایی که در دایره‌ی آن قرار بگیرند را به آن‌ها باز می‌گرداند. این کارت 3 اکسیر هزینه دارد، از دسته‌ی کارت‌های کمیاب بوده و در میدان نبرد Hog Mountain و بالاتر قابل دسترسی است.

ساحره‌ی شب (Night Witch): عملکرد این کارت دقیقا مانند ساحره‌ی معمولی است، تنها با این تفاوت که به جای اسکلت، خفاش تولید می‌کند. این کارت از نوع افسانه‌ای بوده و 4 اکسیر هزینه دارد و در میدان نبرد Frozen Peak و بالاتر می‌توان به آن دسترسی داشت.

راهزن (Bandit): اولین کارتی که قرار است از بین چهار کارت جدید در اختیار کاربران قرار بگیرد، راهزن است. این کارت افسانه‌ای سه اکسیر هزینه دارد، به سمت نیروهای حریف با سرعت نور یورش می‌برد و حریف هنگامی که او در حال دویدن است نمی‌تواند به او صدمه‌ای بزند. در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه‌ی عملکرد این نیرو را مشاهده کنید.

این کارت در تاریخ 24 مارس (5 فروردین) و در میدان نبرد Jungle Arena و بالاتر در دسترس همه قرار می‌گیرد، اما پیش از آن مانند چلنجی که برای الکترو ویزارد برگزار شد، می‌توانید با شرکت در چلنج ویژه‌ی راهزن و در صورتی که بتوانید دوازده پیروزی به دست آورید، این کارت را به آسانی تصاحب کنید. این چلنج ویژه در تاریخ 17 مارس (27 اسفند) آغاز می‌شود و ورودی آن 100 جم هزینه دارد. البته این چلنج با چلنج‌های قبلی کمی متفاوت است. اولا به صورت Draft Challenge برگزار می‌شود، بنابراین بر خلاف چلنج الکترو ویزارد تنها یکی از طرفین نبرد راهزن را بین کارت‌هایش خواهد داشت. نکته دوم این است که تیم کلش رویال علاوه بر جایزه معمول چلنج، چند جایزه‌ی دیگر نیز تعیین کرده است که وقتی برای اولین بار به تعداد برد خاصی در این چلنج برسید، به شما داده می‌شود:

  • پس از دو برد: 100 جم
  • پس از 4 برد: 8000 طلا
  • پس از 6 برد: یک صندوق جادویی متناسب با میدان نبردی که در آن هستید
  • پس از 9 برد: 25000 طلا
  • پس از 12 برد: کارت افسانه‌ای راهزن

بنابراین تنها یک بار پس از دوازده برد، تضمینی به شما کارت راهزن داده می‌شود و اگر دفعات بعدی نیز به دوازده برد برسید، شاید شانس با شما یار باشد و این کارت را دریافت کنید و شاید هم این کارت اصلا در صندوق جایزه‌تان وجود نداشته باشد.

متعادل‌سازی نیروها

مانند دفعات قبلی، این به‌روزرسانی نیز با متعادل‌سازی نیروها همراه است.

image
  • جلاد (Executioner): افزایش 10 درصدی شعاع ضربه‌ی تبر
  • الوار (The Log): کاهش 4 درصدی قدرت تخریب
  • تیر (Arrows): افزایش 33 درصدی سرعت فرود آمدن بر سر دشمن
  • شبیه‌سازی (Clone): شارژ نیروهای شبیه‌سازی شده، مانند اسپارکی یا شاهزاده، از ابتدا آغاز نمی‌شود.
  • چوب‌بر (Lumberjack): افزایش 1.5 ثانیه‌ای مدت Rage و اینکه با افزایش هر سطح 0.5 ثانیه به این مدت زمان اضافه می‌شود.
  • برج بمب (Bomb Tower): افزایش 66 درصدی سرعت فرود آمدن بمب‌ها بر سر دشمن
  • گردباد (Tornado): این کارت را از این به بعد بر روی ساختمان‌ها نیز می‌توان قرار داد، هرچند همچنان قدرت تخریبی بر روی آن‌ها ندارد.

تغییرات دیگر

image
  • کلن چست از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه به روزهای جمعه تا دوشنبه انتقال یافته است
  • زین پس یک هفته تاج‌هایی که در بازی‌های تک نفره به دست می‌آورید و یک هفته تاج‌هایی که در نبرد کلن‌ها به دست می‌آورید در کلن چست محاسبه می‌شود.
  • در بخش اطلاعات هر کارت یک گزینه به نام «سطح تورنومنت» قرار داده شده است که با زدن بر روی آن می‌توانید ببینید که قدرت کارت شما در تورنومنت‌ها، چلنج‌ها، بازی‌های دوستانه و نبرد کلن‌ها به چه صورت است.
  • هدیه‌ی یک‌سالگی کلش رویال: در قسمت مغازه‌ی بازی، یک صندوق جادویی رایگان متناسب با میدان نبردی که در آن هستید به عنوان هدیه‌ی جشن یک‌سالگی کلش رویال برای تمامی بازیکنان قرار داده شده است.

نظر شما در مورد این به‌روزرسانی بزرگ چیست؟

image
 
image
 
image

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

یاشار

۱۳۹۹/۶/۱۵
سلام دوستان عزیز یاشار هستم 37 سالمه از تهران
با کمک کولیدرهاو الدرها ودوستانی که از این بستر اروم برای پیشرفتشون بهره میبرن یه کلن قوی
ساختیم که دعوت میکنم از دوستانی که بازیشون جزو اولین یا دومین اولویت های فان(تفریح) زندگیشونه و
هدفشون لذت بردن از بتل های سطح بالاتر تو کاپ های بالاس به ما ملحق بشن
در کل کسانی که دوستدارن در ارامش و رفاقت بافعالیت مستمر(بالابردن کاپ.وار.رکوّست) بازیشون لذت ببرن
اینجا همه به هم کمک میکنن که هرچه سریعتر باهم پیشرفت کنیم
کلن خوب کلن قوی کلن رک پرکن کجاس همینجاس
بتل دک تون توسط نرم افزار بررسی میشه )نرم افزارهای موردنیازرو دراختیارتون قرار میدیم)
نسبت به شیوه بازیتون دک های کامل وقوی دراختیارتون گذاشته میشه
درمورد وار جدید هم میدونی باید با32کارت منحصربفرد 4تا عرشه جنگی قوی درست کنیدبهترین هارو در اختیارتون قرار میدیم رک هاسریعاپر میشه اتک های وار زده میشه برای بهبود شیوه نبردبادک های پیشتهادی (بتل دوستانه) تمرین میکنیم بازی بااون دک دستتون بیاد
درضمن تورنومنت برگزار میشه که میتونید پسوردشو در اختیار
دوستانتونم قرار بدین اوناهم شرکت کنن جایزه بگیرید
ادب و احترام متقابل مخصوصابادوشیزه های محترم
موفقیت همیشه دستاورد کسانی که فعالیت مستمر دارن
برای موفقیت وپیشرفت بازی ... تلاش میکنن
نام کلن : stylishhome
تگ کلن: #PO2R2VQ
لیدر کلن: VITAMIN K
https://link.clashroyale.com/invite/friend/en?tag=28RP0P9P9&token=n3xz3zd3&platform=cafebazaar
dr_rotenbik@dr.com
درصورت بسته بودن کلن و ارتباط
تلگرام: WITAMINK@

yashar

۱۳۹۸/۲/۳
سلام
کلن : stylishhome
تعداد اعضا :31
تگ کلن: PO2R2VQ#
لیدر کلن:VITAMIN K
کاپ موردنیاز:۳۶۰۰ میخوام۴۰۰۰رش کنم
سه تاچراغمونم سبزه
دوستان عزیز یاشار هستم ۳۰ سالمه
اینجا معنی لیدر بالودر خیلی فرق میکنه
یه کلن رویال بدون هاشیه داریم
تاحالاخصوصی بود ولی تصمیم گرفیم ازاین حالت دربیاریم
اول ازهمه بتل دیک تون توسط نرم افزار بررسی میشه تاایراداتش برطرف بشه
درضمن تورنومنت برگزار میشه که میتونید پسوردشو در اختیار
دوستانتونم قرار بدین اوناهم باشما شرکت کنن جایزه هم داره
شرط سنی نداریم بجاش ادب و احترام متقابل مخصوصابادوشیزه ها
و اینکه آخرهرفصل به نفرات اول دوم سومه اهدای دونیت
شارژ ۱۰۰۰۰و۵۰۰۰و۲۰۰۰تومنی داده میشه
اشتبا نکنید این جایزه فعالیت درراستای موفقیت خودتونه نه چیزدیگه
برای موفقیت وپیشرفت بازی بایدتلاش کرد
لینک دعوت روهم براتون مینویسم امدوارم قابلیت کلیک باشه
https://link.clashroyale.com/invite/friend/en?tag=28RP0P9P9&token=n3xz3zd3&platform=cafebazaar
dr_rotenbik@dr.com
WITAMINK@

ساموئل

۱۳۹۷/۳/۲۰
سلام لطفا میشه لینک دانلود مستقیم رو بزارید من که پیداش نمیکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

Hasan

۱۳۹۶/۳/۲۹
سلام ، دوستان از امروز نبرد دونفره از بازي حذف شده ! كسي ميدونه چرا ؟! دوباره مثل قبل همون نبرد يك نفره است ! ممنون.

راستین

۱۳۹۵/۱۲/۲۶
خب منکه ندیدمش خوبه؟؟؟