خانهاخبار
تصویر لورفته G6 از عرضه این گوشی از روز 7 آوریل در امریکا خبر می‌دهد

تصویر لورفته G6 از عرضه این گوشی از روز 7 آوریل در امریکا خبر می‌دهد

درزدهنده معروف، ایوان بلس، با انتشار تصویری رسمی از گوشی جی 6، از عرضه پرچم‌دار جدید ال جی از روز 7 آوریل در امریکا خبر داده است. پیش‌فروش این دستگاه در کره جنوبی آغاز شده است و در 4 روز نخست 40000 سفارش برای خرید آن ثبت شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

ایوان بلس، که یکی از درزدهنده‌های قابل‌اعتماد گجت‌هاست، رندری رسمی از گوشی معرفی‌شده LG G6 منتشر کرده است. نکته جالب این تصویر جدید خود گوشی نیست، بلکه تاریخ 7 آوریل است که روی صفحه آن درج شده. این تصویر مدرک محکمی برای تایید توئیت قبلی بلس مبنی بر عرضه گوشی G6 در روز 7 آوریل در بازار ایالات متحده است. این عکس را خود LG رسما منتشر نکرده است، بلکه منابع سری بلس آن را به او رسانده‌اند. به‌این‌ترتیب، باید کمی در مورد درست بودن تاریخ عرضه جی6 در امریکا شک داشته باشید، اما به یاد داشته باشید منابع بلس در گذشته در اکثر موارد درست گفته‌اند و احتمال عرضه گوشی G6 در روز 7 آوریل در امریکا بالاست.

image

زمان‌بندی برای عرضه LG G6 در 7 آوریل 2017 جالب است، چراکه بزرگ‌ترین رقیب اندرویدی این گوشی، یعنی Galaxy S8، روز 29 مارس رسما معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود اوایل آوریل وارد بازار شود. درصورتی‌که چنین اتفاقی رخ دهد، ال‌جی جی6 ازنظر زمان عرضه مزیتی نسبت به گلکسی اس8 نخواهد داشت.

ال‌جی با دست کشیدن از طراحی ماژولار، تلاش می‌کند امسال به مسیر درست بازگردد. این شرکت گواهینامه IP68 برای حفاظت در برابر آب و گردوخاک را در پرچم‌دارش گنجانده است. علاوه بر لبه‌های کناری، لبه‌های بالا و پایین گوشی کمتر شده‌اند. گوشی G6 ماه گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد و پیش‌فروش آن در کره جنوبی آغاز شده است. پس از گذشت 4 روز از آغاز پیش‌فروش این گوشی، 40000 سفارش برای خرید آن ثبت شد. پیش‌فروش این تعداد شاید زیاد به نظر نرسد اما بسیاری آن را شروع خیلی خوبی برای پرچم‌دار جدید ال‌جی می‌دانند.

گوشی جی6 ال‌جی برای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی جدیدش شهره شده است که رزولوشن منحصربه‌فرد 1440 در 2880 و نسبت تصویر 18:9 دارد. LG Display این پنل صفحه‌نمایش را ساخته است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد که پردازنده چهار هسته‌ای 2.35GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 530 دارد. اساسا LG با این موضوع کنار آمد که به لطف سامسونگ و سونی، به این زودی‌ها دستش به اسنپدراگون 835 نخواهد رسید. 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایت با قابلیت افزایش، از دیگر ویژگی‌های جی6 هستند. این گوشی درگاه حافظه microSD دارد که پذیرای کارت حافظه تا ظرفیت 2 ترابایت است.

موبایل G6 به دوربین دوگانه پشت مجهز است و هر دوربین آن 13 مگاپیکسلی است. یکی از دوربین‌های پشت دیافراگمی با گشودگی f/1.8 دارد و دهانه دیافراگم دوربین دیگر f/2.4 است و زاویه دید 125 درجه دارد. دوربین جلو گوشی 5 مگاپیکسلی و عریض است. این گوشی باتری 3300mAh دارد و اندروید 7.1 از ابتدا روی آن نصب است. در تصویر لورفته دو نسخه مشکی و پلاتینیوم LG G6 دیده می‌شود. این گوشی رنگ سفید نیز دارد اما این رنگ شاید تنها در کره عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پاتریس **********

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
سلام وقتتون بخیر
اینکه میگن تصویر لو رفته یا اطلاعات لو رفته از فلان گوشی ، حقیقت داره!؟
یا واسه بازار گرمی و به وجد آوردن مردم هست!؟
من که فکر نکنم این شرکت‌های غول با اینهمه سرمایه درصورتیکه خودشون نخوان اطلاعاتی به بیرون بدن، کسی بتونه ازشون چیزی بکشه!
تا ببینم نظر شما چی باشه!؟?