خانهاخبار
صفحه پروژه اسکورپیو در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت

صفحه پروژه اسکورپیو در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت

امسال سال بزرگی برای ایکس باکس و مایکروسافت خواهد بود و اسکورپیو، کنسول جدید این شرکت روانه بازار می‌شود تا در تعطیلات تابستانی 2017، فروش خوبی را تجربه کند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

با وجود گذشت بیش از یک سال از معرفی پروژه‌ اسکورپیو توسط مایکروسافت، هنوز اطلاعات و یا جزئیاتی از این کنسول منتشرنشده است. امسال سال بزرگی برای ایکس باکس و مایکروسافت خواهد بود و اسکورپیو، کنسول جدید این شرکت روانه بازار می‌شود تا در تعطیلات تابستانی 2017، فروش خوبی را تجربه کند.

image

طبق اخباری که اخیراً منتشرشده، پروژه اسکورپیو در فروشگاه رسمی مایکروسافت، صفحه‌ اختصاصی دریافت کرده است و برخی از ویژگی های این کنسول در معرض دید عموم قرار گرفته است. همان‌گونه که انتظار داشتیم، هنوز قیمت و یا تاریخ انتشاری از این کنسول در این صفحه نوشته‌نشده و تنها نکات قرار داده‌شده در این صفحه به شرح زیر است.

  • قدرتمندترین کنسول با ۶ ترافلاپس، قدرت پردازش گرافیکی
  • اولین کنسولی که می‌توانید بهترین شکل کیفیت 4k را نمایش داده و بهترین خروجی را با استفاده از هدست واقعیت مجازی داشته باشد.
  • سازگاری کامل تمامی بازی‌ها و لوازم جانبی ایکس باکس وان با این کنسول

همچنین می‌توانید برای دریافت جزئیات بیشتر و جدیدترین اخبار حول پروژه اسکورپیو در خبرنامه ایمیلی که در این صفحه وجود دارد عضو شوید تا این اطلاعات برای شما ارسال شود.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت در اولین روزهای این ماه اعلام کرد که:

مایکروسافت ممکن است قبل از مراسم E3 امسال، جزئیات بیشتری از این کنسول منتشر کند و قیمت این کنسول، بیش از 300 دلار و بیشتر از قیمت XBox One S خواهد بود. ما تلاشی برای ترساندن کسی از قیمت این کنسول نداریم و قصد داریم تا بهترین و عادلانه‌ترین قیمت را برای اسکورپیو مشخص کنیم تا مشتریان ما مانند همیشه، از ما حمایت کنند.

اسپنسر در ادامه افزود:

ما تمامی انتظاراتی که از ایکس باکس وان اس داشته‌ایم را به‌طور کامل دریافت کرده‌ایم و قیمت بالای کنسول جدیدمان هم به این دلیل خواهد بود که نمی‌خواهیم تصور کاربران از این باشد که اسکورپیو قرار است جای ایکس‌ باکس فعلی را بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

naghaderi

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
فعلا هنوز هیچ اطلاعاتی از کنسول منتشر نشده که بتونیم مقایسه ای با PS Pro داشته باشیم و فعلا اسکورپیو یه کنسول با منابع نامشخصه

مهدی

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
Ps4 pro چهار ترافپلاس هست نه هشت

alireza

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
قدرت ps4 پرو 4.2 ترافلاپس هست

مانی

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
جناب قادری، در زمینه آوردید با 6ترافپلاس قدرتمندترین کنوس، حال اینکه PS4 PRO با 8 ترافپلاس ...
چی میشه ؟

Alireza

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
به این میگن کنسول قدرتمند