خانهاخبار
تست طول عمر باتری LG G6

تست طول عمر باتری LG G6

ال جی جی 6 نسبت به پرچمداران سال گذشته این شرکت از ظرفیت باتری بیشتری برخوردار است. در ادامه مطلب خواهید دید طول عمر باتری جی 6 نسبت به سال گذشته چقدر بهبود یافته است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

ال‌جی امسال با جی6 به نمایشگاه MWC آمد؛ پرچمداری که ویژگی‌های هیجان‌انگیزی، مثل صفحه نمایش 18:9، با خود به همراه دارد. اما هرچقدر هم که گوشی هوشمند امکانات زیادی داشته باشد، طول عمر باتری آیتم مهمی است که باید به آن توجه کرد.

ظرفیت باتری پرچمدار امسال LG نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته و از  2800 mAh به 3300 mAh رسیده است. باتری G6 حتی از V20 هم بزرگ‌تر است؛ در نتیجه انتظار داریم طول عمر آن هم از G5 و هم V20 بیشتر باشد.

سایت GSMArean باتری جی6 را تحت آزمایش قرار داده تا مشخص شود طول عمر آن در مقایسه با پرچمداران پیشین ال‌جی و سایر رقبا چقدر پیشرفت کرده است. در تصاویر زیر می‌توانید امتیاز باتری LG G6 را در تست مدت مکالمه، اینترنت‌گردی و پخش ویدئو مشاهده کنید؛ با این توضیح که دستگاه مورد آزمایش نمونه نهایی نبوده و ممکن است امتیاز تست باتری نمونه نهایی جی6 با آنچه در ادامه می‌بینید فرق داشته باشد.

image
image
image

همان‌طور که می‌بینید، نتایج این آزمایش نشان می‌دهد طول عمر باتری جی6 در هر سه مورد نسبت به پرچمداران قبلی ال‌جی بهبود یافته است، ولی هنوز با رقیبش Galaxy S7 edge فاصله دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

پرهام

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
پیام کیه رضا موتوری

حسام

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
والا اینا همش حرفه این سایت gsmarena میباشد که کشته مرده سامسونگه.من اس7 و جی 2 دارم.باطریش با الجی جی 2 فرقی نداره.البته از لحاظ صفحه نمایش که همه میگن سامسونگ AMOLED.ولی اکثر گوشی سازها میگن LCD IPS.سامسونگ فقط نون تبلیغاتو میخوره.اگه خوب بود الجی بزرگترین تولید کننده oled تو دنیاست.سونی هم اینطور به گوشیهاشون هم این صفحه رو میزدن.گوشی فقط سونی XZ PREMIUMبهترین گوشی 2017 بارسلون

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
سعید سینا
:))))

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
خودتو ناراحت نکن پیام جان به خاطر LG ارزش نداره.

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
yh تو برو تأسف را برای اچ تی سی بخور که هیچیک از گوشیهاش در این تست جایی ندارند بازم به الجی که باتریها شو نسبت به نسل قبل ارتقا داده اچ تی سی که باتری گوشیهاشم که افتضاح کامله اصلا کسی این شرکت را در هیچ موردی به حساب نمیاره خخخخخ