خانهاخبار
نظرسنجی: آیا شما از دستیار صوتی گوشی استفاده می‌کنید؟

نظرسنجی: آیا شما از دستیار صوتی گوشی استفاده می‌کنید؟

آیا شما از این دستیارها روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟ تا چه اندازه در برنامه‌ریزی و انجام کارها به شما کمک می‌کنند؟
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

دستیارهای هوشمند هر روز پیشرفت بیشتری می‌کنند و قابلیت تعامل بیشتری با کاربر پیدا می‌کنند. با هوشمندتر شدن این دستیارها و کارایی بیشترشان توجه شرکت های بیشتری نیز اکنون به آنها جلب شده است. شرکت های گوگل و اپل هر کدام دستیار شخصی خود را دارند و از آن روی گوشی‌های اندرویدی و iOS استفاده می‌کنند. مایکروسافت هم که در زمینه تولید گوشی هوشمند موفقیت چندانی به دست نیاورده است دستیار شخصی اش را پس از ویندوز فون نه تنها برای سایر پلتفرم‌های گوشی هوشمند، اندروید و iOS، هم منتشر کرده است بلکه آن را به کنسول بازی ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی نیز آورده است.

از طرف دیگر این دستیارها به لوازم خانه هوشمند از طریق اپلیکیشین‌هایشان متصل می‌شوند و نقش مهمی در خانه‌های هوشمند دارند؛ خانه‌هایی که روزبه‌روز ابزار بیشتر و جدیدتری در بازار برایشان به چشم می‌خورد. هرچه دستیارهای صوتی بهتر با کاربر ارتباط برقرار کنند استفاده از آنها راحت‌تر و سریع‌تر می‌شود، به‌خصوص برای استفاده از وسایل خانه که هر کدام در گوشه ای قرار گرفته اند.

گوگل، اپل و مایکروسافت تنها شرکت‌های وارد شده به عرصه دستیارهای شخصی نیستند. آمازون، سامسونگ و بسیاری شرکت‌های دیگر نیز دستیارهای شخصی خود را معرفی کرده‌اند. اما این دستیارها تا چه اندازه به کاربران کمک می‌کنند؟ یادآوری کارهای روزانه، جستجوی سریع آنچه به دنبالش هستید، دریافت فرامین صوتی و ارتباط با انسان و بسیاری کارهای دیگر که این دستیارها انجام می‌دهند آیا برای انسان کارآمد هستند؟

برای بررسی این موضوع تصمیم گرفتیم نظر شما را در مورد کارامد بودن دستیارهای صوتی گوشی های هوشمند بپرسیم. آیا شما از این دستیارها روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟ تا چه اندازه در برنامه‌ریزی و انجام کارها به شما کمک می‌کنند؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

mjb

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
چیزی که تو ذهن من بود تو گزینه ها نبود. یه چند وقتی از کورتانا استفاده میکردم.دستیار صوتی به درد من نمیخوره اصلا احتیاجی بهش ندارم. این که بگم ساعت گوشی رو تنظیم کنه زنگ بزنه یا بگ اخبار بخونه یا آب و هوا یا هر چیزه دیگه.من دوست دارم خودم اینکار ها رو انجام بدم ( حتی جک هایی هم که میگفتاحکقانه بود |: ).شاید یکی دیگه باشه خیلی هم براش مفید باشه ولی من استفاده نمیکنم.

jj

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
s voice نیست.پس در نتیجه:
نظر سنجی= اشغال

saeed666

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
خب آدم نمیتونه لاتین حرف بزنه همیشه. از فارسی پشتیبانی نمیشه اصلا به درد نخوره به نظرم واقعا خودم نمیتونم باهاش کار کنم

امیر911

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
من از اس ویس سامسونگ استفاده میکنم لطفا اس ویس به این لیست اضافه کنید

dani

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
سلام . من با گوشی از دستیار صوتی استفاده نمی کنم. اما توی ویندوز 10 دستیار صوتی کامل تری داره و کا باهاش لذت بخشه . اگه چند باری ازش استفاده کنید بهش عادت میکنید. حس هوشمند بودن دستگاهیی که دارین باهاش کار می کنید لذت بخشه . کورتانا ویندوز 10 قابلیت های زیادی داره امتحان کنید .