خانهاخبار
نسخه 5.8 اینچی آیفون 8 نمایشگر خمیده نخواهد داشت

نسخه 5.8 اینچی آیفون 8 نمایشگر خمیده نخواهد داشت

از اولین باری که آیفون توسط استیو جابز به دنیا معرفی شد، ده سال می‌گذرد. امسال و در دهیمن سالگرد معرفی آیفون، اپل نسخه‌ای ویژه از نسل بعدی این گوشی را تولید خواهد کرد که با نسل‌های قبل متفاوت است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۲

یکی از شایعاتی که اخیرا درباره آیفون ۸ منتشر شده، این است که نسخه‌ای از این گوشی با ابعاد ۵.۸ اینچی و صفحه نمایش خمیده OLED تولید می‌شود. نکته جالب توجه، تمایل اپل به استفاده از صفحه نمایش خمیده است، این شرکت تا به حال از این نوع صفحه نمایش‌ها استفاده نکرده بود، اما به نظر می‌رسد محبوبیت سری مجهز به نمایش‌گر خمیده سامسونگ، یا همان سری اج، کوپرتینویی‌ها را هم به استفاده از این نوع صفحات ترغیب نموده است.

image

اما بر اساس گزارشی از MacRumers، بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که اپل در نسخه ۵.۸ اینچی هم از صفحه نمایش معمولی یا به اصطلاح تخت استفاده می‌کند، اما مانند نسخه‌های فعلی آیفون از صفحه نمایش مجهز به شیشه 2.5D بهره مند خواهد بود.

در این گزارش از قول تحلیل‌گر بازار IHS، وین لم، نقل شده است:

ما پیش بینی می‌کنیم اپل  یک صفحه OLED تخت را در نسخه مخصوص آیفون به کار می‌گیرد که مشابه شیشه‌های 2.5D موجود در آیفون‌های فعلی است.

علاوه بر وین لم، مینگ چی کو از موسسه KGI Securities و شرکت تحقیقاتی TrendForce در چین هم نظر مشابهی دارند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
lcd بهتره حتی تو تلویزیون

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
حتما یکی از اونهایی که دستی در دنیای تکنولوژی دارند خودتی yh این از نظرات اب و دوغیت کاملا معلومه

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
صفحه نمایش سوپر آمولد سامسونگ خخخ مشخص بود بالاخره مجبور میشه دست نیاز به سمت سامسونگ دراز کنه بالاخره با کیفیت ترین صفحه نمایش ونیاست و بی رقیبه.حالا یک عده کارشناس میگن ال سی دی داغون بهتر از آمولده اینا رو ولشون کنین بذارین شاد باشن?????

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
حالا فهمیدی که صفحه اش آمولد سامسونگه؟اصلا هم عجیب نیست ناسلامتی با کیفیت ترین صفحه نمایش دنیاست ها

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خودتو نکشی.مسخره بازی رو که تو میکنی با این طرز تفکر کودکانه.رندرها مشخصه یک نسخه اش صفحه اج داره.راستی تو که میگفتی اولد بده خخخخ چی شد چرا اپل داره استفاده میکنه.اچ تی سی رو هم نگم که از صفحه نمایش از رده خارج و بی کیفیت ال سی دی مسخره استفاده میکنه .کیفیتش در حد گوشی های طرح سامسونگه خخخخ