خانهاخبار
مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 پلاس با نوت 7

مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 پلاس با نوت 7

رندر جدیدی از گلکسی اس 8 پلاس و اس 8 سامسونگ فاش شده که ابعاد این گوشی را در مقایسه با سایر پرچمداران سامسونگ و آیفون های اپل نشان می دهد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۲

در ادامه عکس‌های فاش شده از گلکسی اس 8 سامسونگ رندر دیگری از این گوشی منتشر شده است؛ رندری که این گوشی را با دیگر گوشی‌ها مقایسه می‌کند. همانطور که در تصویر می‌بینید ابعاد این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های سامسونگ و همچنین پرچمداران اپل نشان داده شده است. نمایشگر اس 8، 0.1 اینچ از نوت 7 بزرگ‌تر است و از ابعاد مشخص شده اینطور به نظر می‌رسد که با وجود بزرگتر بودن نمایشگرش، ابعاد کوچکتری نسبت به نوت 7 دارد.

image

گلکسی اس 8 پلاس 6 میلی‌متر از نوت 7 بلندتر است در حالی که تقریبا عرض هر دو گوشی به یک اندازه است. گفته می‌شود اس 8 پلاس سامسونگ صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد.

در ادامه ابعاد این گوشی‌ها با آیفون 7 پلاس و آیفون 7 اپل مقایسه شده است؛ گلکسی اس 8 پلاس ابعادی تقریبا مشابه ایفون 7 پلاس دارد اما نمایشگر آن از آیفون اپل بزرگتر است.

image

سامسونگ در نسل قبلی گوشی‌های پرچمدارش دکمه خانه را در پنل جلو گوشی قرار داده بود اما به نظر می‌رسد در نسل جدید پرچمدارانش خبری از این دکمه‌ها نیست و دکمه‌های نرم‌افزاری روی نمایشگر قرار گرفته‌اند.

این شرکت نهم فروردین پرچمدارانش را معرفی می‌کند و به‌زودی می‌توانیم خبرهای دقیق و رسمی در مورد این گوشی‌ها بشنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

milads8

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
البته اس8 باید با ایفون8 مقایسه شود نه ایفون7+

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
در یک کلام شاهکار طراحی و مهندسی سامسونگ

milads8

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
سامسونگ تکه فقط

milads8

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
درود بر شرفت

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
اوه اوه!مطلب ترکیبی سامسونگ و آی فون!!چه دعوایی بشه تو کامنتا!!!