خانهاخبار
دوربین هوآوی P10، رقیب قدرتمند دوربین پیکسل‌های گوگل

دوربین هوآوی P10، رقیب قدرتمند دوربین پیکسل‌های گوگل

کمتر از یک ماه پیش، کمپانی هوآوی از پرچم‌دار جدید خود، پی 10، رونمایی کرد. در طول کمپین‌های تبلیغاتی این شرکت چینی، یکی از بخش‌هایی که توجه زیادی به آن می‌شود و هوآوی سعی می‌کند آن را به رخ بکشد دوربین این محصول جدید است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۱

یکی از ستارگان کنگره جهانی موبایل امسال، هوآوی P10 بود که با سخت‌افزاری نسبتا جدید و دوربین بهبودیافته به میدان رقابت با نمایندگان سال ۲۰۱۷ دنیای گوشی‌های هوشمند پا گذاشت. پی 10 هوآوی را می‌توان تنها یک به‌روزرسانی نسبت به P9، پرچم‌دار سال گذشته، دانست. این گوشی از همان پردازنده قبلی یعنی چیپست کایرین ۹۶۰، صفحه نمایش ۱۰۸۰p و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، اما دوربین آن یکی از نقاط قوت است که نسبت به نسل قبل بهبودهایی داشته.

دوربین‌های دوگانه حالا در دنیای گوشی‌های هوشمند قابلیت جدیدی محسوب نمی‌شوند، ولی هوآوی در این مورد یکی از کمپانی‌های موفق به شمار می‌رود. DxOMark، که از معتبرترین‌های امتیازدهی به دوربین‌ها محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده که دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی هوآوی P10 توانسته در تست‌های این مرجع، امتیاز ۸۷ را کسب کند؛ یعنی تنها ۲ امتیاز کمتر از پیکسل‌های گوگل که در حال حاضر با امتیاز ۸۹ صدرنشین‌اند.

image

گوگل پیکسل و پیکسل XL هنوز هم در ردیف اول فهرست بهترین گوشی‌ها از نظر دوربین قرار دارند، پس از آن گوشی‌های اچ‌تی‌سی 10، گلکسی S7 و اکسپریا X پرفورمنس با امتیاز ۸۸ در رده دوم و در جایگاه سوم هم هوآوی P10 در کنار گوشی‌هایی مانند گلکسی S6 اج پلاس، موتو Z Force دروید و اکسپریا XZ و اکسپریا Z5 قرار می‌گیرند. در بررسی DxOMark، این مرجع از دوربین دوگانه P10 راضی به نظر می‌رسد و با عباراتی مانند «نمایش خوب» و «بالانس دقیق سفیدی» و همچنین ثبت بهترین نتایج در بعضی بخش‌هایی که DxOMark دیده است، از این گوشی تمجید کرده.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Reus

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
مقایسه تست سرعت HUAWEI P10 Vs Samsung S7
https://www.youtube.com/watch?v=RCwrRstQt78
نتیجه 48-12 به نفع Huawei p10
ببینید چطوری پرچمدار هواوی گوشیه سامسونگو قورت میده اونم با قیمت خیلی مناسبتر نسبت به این گوشیای سامسونگ و اپل- البته در اصل باید زمانی که گوشی Samsung S8 اومد مقایسه بشه ولی گوشی ای با این ظرافت و زیبایی با این پردازنده فوق العاده و دوربین با کیفیت عالی و باطریه با ظرفیت بالا واقعا حرف نداره

ایرانی

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
اقا یاسر اولن خود اچ تی سی دوربیناشو از سونی میاره دومن اچ تی سی یه چیزی برا گوگل میزنه که برا خودش نتونه بزنه ایا با عقل جور درمیاد!!!!؟

هیراد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
متاسفانه انگار نویسندگان سایت های تکنولوژی اصلا توجه درستی ندارند. P10 کایرین 960 داره، P9 کایرین 955. P10 در اصل همون میت 9 هستش با طراحی متفاوت و بروزرسانی شده.

یاسر

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
آقا این نفراتی که لایک منفی دادن برای پست قبلیم واقعا که .پیکسل گوگل رو htc ساخته کاملاً فقط گوگل رو نرم افزار کار کرده خودش صاحب سیستم اندروید هست پس می‌دونه باید برای کیفیت دوربین چطور کار کنه.حالا هی منفی بدید.آخه گوگل و چه به ساختن گوشی

توحید

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
تمام گوشی هایی که اسمشونو خوندی از سنسور های سونی استفاده کردن