خانهاخبار
قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس افشا شد

قیمت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس افشا شد

دیگر زمان زیادی به رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 8 نمانده و یک افشاکننده اطلاعات اخیرا قیمت پایه‌ی این دو گوشی را منتشر کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

در دنیای گجت‌ها چند نفر وجود دارند که به افشاکننده اطلاعات محصولات پیش از معرفی‌شان معروف هستند. به نظر می‌رسد به این لیست چند نفره باید کم کم نام یک نفر دیگر را نیز اضافه کنیم: رونالد کواندت با نام کاربری @rquandt در توییتر. رونالد پیش از این اطلاعاتی از گوشی Xcover 4 سامسونگ پیش از معرفی منتشر کرده بود که بعدا مشخص شد صحت دارند و اطلاعات بنچمارک P10 هوآوی را نیز پیش از معرفی منتشر ساخت. حال او اطلاعاتی از موردانتظارترین گوشی‌های حال حاضر دنیا منتشر ساخته و مدعی شده است که گلکسی اس 8 با قیمت 843 دلار و گلکسی اس 8 پلاس با قیمت 949 دلار عرضه می‌شود.

image

او همچنین گفته است که این دو گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش به فروش می‌رسند. البته هنوز مشخص نیست که این اطلاعات چگونه به دست رونالد رسیده است، اما پیش‌بینی می‌‌کنیم که این قیمت‌ها صحت داشته باشند و پرچم‌داران آینده سامسونگ همین‌قدر گران باشند.

البته سخن گفتن در این زمینه شاید کمی زود باشد، اما پس از فاجعه نوت 7 سامسونگ وضعیت خوب گذشته‌اش را ندارد و نیاز دارد با معرفی پرچم‌داری قدرتمند و امن، اعتماد مردم و بازار را دوباره به دست آورد و برای رسیدن به این مهم یک قیمت‌ معقول مورد نیاز است. قیمت‌های ذکر شده بسیار بالاست و هرچند سامسونگ باید به فکر سود خود نیز باشد، اما این قیمت‌ها ممکن است به پاشنه‌ی آشیل گلکسی اس 8 تبدیل شود. نظر شما در این زمینه چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (91 نظر)

سردار

۱۳۹۶/۱/۹
سامسونگ هروقت هنگ کنه خودش فورا درست میشه ولی آیفون هر وقت هنگ کنه باید ببریش تعمیرگاه ببینی درست میشه یا نه

SEYYD.AHMAD

۱۳۹۶/۱/۹
سلام.می خواستم بگم که این دوگوشی خیلی زیباست ومشخصاتشم که خوبه ولی همه ی این مشخصاتوتوی سونیXZpremiumهم میشه دید.تازه قیمت سونی هم خیلی پایین ترازاین دوگوشی هستش پس پولتونوعلکی خرج این گوشی هانکنید

پسهیل

۱۳۹۶/۱/۷
Y h از عکس پروفایلت معلومه چقد از گوشی سردر میاری

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
سام هنگ جدا از پشتیبانی ضعیفی که داره... کلا گوشیاش هم مالی نیستن و مایه تاسف هستند

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
دروود