خانهاخبار
گزارش مشکل در میکروفون بعضی از گوشی‌های گوگل پیکسل

گزارش مشکل در میکروفون بعضی از گوشی‌های گوگل پیکسل

گوشی‌های خانواده پیکسل گرچه توسط اچ‌تی‌سی تولید شدند، اما گوگل تمام تلاش خود را به کار گرفت تا جز نام خود هیچ اثری از سای شرکت‌ها در این دستگاه‌ها دیده نشود و به عنوان گجت‌های تماما گوگلی معرفی شوند. اما اولین تلاش گوگل با مشکلات زیادی مواجه است و این بار و در ادامه مشکلات قبلی، خبرها از وجود مشکل در بخش میکروفون این گوشی حکایت دارند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

به تازگی برخی از کاربران از مشکلاتی در بخش میکروفون گوشی‌های پیکسل خبر داده‌اند، بر اساس پست‌هایی که در انجمن پشتیبانی گوگل به اشتراک گذاشته شدند، به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران از عملکرد میکروفون گوشی‌ها و قطع آن شکایت داشته‌اند.

یکی از کاربران این طور ادعا کرده است:

امروز گوشی به دستم رسید و بعد از چند ساعت استفاده و تنظیم گوشی میکروفون به طور کامل از کار ایستاد، به غیر از زمانی که در حال ضبط ویدیو بودم و کیفیت صدای ضبط شده خوب بود. گوشی را به تنظیمات کارخانه برگرداندم (فکتوری ریست) و در همه بخش‌ها به غیراز هنگام کار با دوربین، مشکل همچنان باقی است.

image

اما خبر خوش این که گوگل از این مشکل مطلع است و به نظر باور دارد که این مشکل سخت افزاری است و به نرم افزار ارتباطی ندارد، اما خبر بد این است که نمی‌توان انتظار داشت با ارایه یک وصله به روز رسانی این مشکل برطرف شود. به همین دلیل کارمندان گوگل به این دسته از کاربران پیشنهاد می‌دهند تا برای رفع مشکل دستگاه‌های خود را مرجوع کنند.

یکی از کارمندان گوگل با نام برایان راکووسکی در یادداشتی اعلام کرد:

ما از ماه ژانویه اقدامات جانبی برای تقویت ارتباط سازنده با گوشی‌ها را انجام دادیم. گوشی‌هایی که در ماه گذشته تولید شدند نباید مشکلی داشته باشند. درباره گوشی‌هایی هم که پیش از این تولید شدند، احتمال بروز مشکل کتر از یک درصد است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

cadillac

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
گوگل در ساخت اولین گوشی تمام گوگلی بسیار عالی کار کرد ، با این کە یک در هزار اسپیکر و میکروفن آن مشکل داشت ولی باز یکی از بهترین ها شد و بهترین دوربین موبایلی 2016 را داشت.
با این حال یە کمپانی دیگر هست کە ابتدا ماهی فروش بود اما خیر سرش 18 سالە تو کار موبایلە ولی پارسال پرچمداراش مثل بمب ساعتی تو گوشه کنار دنیا منفجر می شدن .

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
دقیقا همینطوره.اچ تی سی بی کیفیت ترین گوشی های دنیا رو میسازه

earl

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
ربطی به HTC نداره
شما معنی کلمه مونتاژ و طراحی رو متوجه میشی؟
اگه میشی که پیشنهاد میکنم یه تحقیق کوچولو بکنی دیگه نیای اخبار غلط بدی

میلاد

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
یکی از دلایلی که اچ تی سی این گوشی رو تولید کرد برای فرار از بحران و سود زیاد بود که گند زد به همه چیز و نشون داد جنس هاش بنجوله و با این کار قدم بزرگی به سوی مرگ برداشت

میلاد

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
این اچ تی سی چقدر شرکت داغونیه بهتره بکشه کنار و بزنه تو کار ساخت اسباب بازی