خانهاخبار
ماه آوریل زمان رونمایی از آیپدهای جدید در اپل پارک

ماه آوریل زمان رونمایی از آیپدهای جدید در اپل پارک

با وجود افول بازار تبلت‌ها، خانواده آیپد اپل همچنان طرفداران خاص خود را دارد و نسبت به سایر تبلت‌ها فروش بهتری را تجربه می‌کنند. مدت زیادی از معرفی آخرین آیپدهای موجود می‌گذرد و زمان آن رسیده که اپل از نسل جدید تبلت‌های خود رونمایی کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

طبق پیش بینی‌ها انتظار می‌رود در بهار شاهد معرفی آیپدهای جدید باشیم، اما زمان دقیق‌تر این معارفه تا به امروز نامشخص بود. شایعات قبلی از معرفی آیپدهای ۲۰۱۷ در ماه مارس خبر می‌دادند اما بنا به دلایلی، اپل تصمیم به تعویق انداختن و برگزاری آن در ماه مه گرفته است.

اما امروز خبر جدیدی منتشر شد که از برگزاری این مراسم در روز ۴ آوریل و در اپل پارک (مقر جدید اپل) حکایت دارد. این شایعه بر اساس زمانی نمایش داده شده است، که هنگام کلیک بر روی "Check availability" که همان بررسی زمان دسترسی به تبلت‌های جدید است، مشاهده خواهید کرد.

گفته می شود این موضوع شامل تمامی نسخه‌های آیپد پرو هم می‌شود (فارغ از رنگ، حافظه داخلی یا نوع ارتباطی)، همچنین طبق شنیده‌ها اپل پارک در اوایل ماه آوریل مورد استفاده قرار می‌گیرد که معرفی آیپدهای جدید در این ماه می‌تواند همزمان با جشن آغاز به  کار مقر جدید اپل باشد.

image

با توجه به خبرها، تیم کوک اعلام کرده بود که آخرین مراسم اپل در حلقه بی‌نهایت برگزار می‌شود که می‌توان این طور استنباط کرد که معارفه اخیر آخرین مراسمی بود که در مقر فعلی اپل برگزار می‌شود و آیپدهای جدید در مکان جدید یا همان اپل پارک رونمایی می‌شوند.

نکته جالب‌تر این که به نظر می‌رسد برخی از نسخه‌های آیپد با قیمت ۱۵۰ دلار توسط اپراتورهای محلی به فروش می‌رسند که این فروش تحت قرارداد در اول آوریل، یعنی سه روز پیش از تاریخ اعلام شده برای معارفه، به پایان می‌رسد. آیپدهای امسال در چهار نسخه معرفی شوند: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی، نسخه ۹.۷ اینچی آیپد که قرار است جایگزین آیپد ایر ۲ شود و آیپد مینی ۷.۹ اینچی جدید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amirho3ein2020

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
عالیه