خانهاخبار
آیا پرچمدار نوکیا خرداد ماه معرفی می‌شود؟

آیا پرچمدار نوکیا خرداد ماه معرفی می‌شود؟

خبرهای تازه ای از پرچمدار نوکیا به گوش می‌رسد؛ پرچمداری در دو نسخه با اندازه‌های مختلف که قرار است خرداد ماه معرفی شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۸
image

نوکیا در MWC 2017 از دو گوشی اندرویدی جدید رونمایی کرد اما هیچ کدام پرچمداری که انتطارش را داشتیم نبودند. با این حال از شواهد و آنچه تا کنون فاش شده پیداست که نوکیا در حال کار روی گوشی پرچمدارش است؛ گوشی اندرویدی رده‌بالایی که تحت عنوان نوکیا 8 خبرهایی در موردش خوانده‌ایم. اکنون نیز خبرهای جدیدی به گوش رسیده که از زمان عرضه این گوشی حکایت دارد.

شایعات جدید از عرضه پرچمدار نوکیا در ماه ژوئن (خرداد) خبر می‌دهد. گفته می‌شود این گوشی در دو نسخه با ویژگی‌هایی تقریبا مشابه عرضه خواهد شد. هر دو نسخه این گوشی احتمالا تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام را روی خود دارند و از 4 و 6 گیگابایت رم بهره می‌برند.

انتظار می‌رود نسخه بزگتر پرچمدار نوکیا(یا شاید هر دو نسخه) دوربین دوگانه اصلی داشته باشد دوربینی که احتمالا در آن خبری از لنز کارل زایس و تکنولوژی PureView معروف این شرکت نیست. تکنولوژی پیورویو اکنون در اختیار مایکروسافت است و در مورد لنز کارل زایس هم حرفی زده نشده است. اما اینها بدین معنی نیست که پرچمدار نوکیا دوربین خوبی ندارد. دوربین این گوشی‌ها احتمالا باید رزولوشن 23 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود قیمت نسخه کوچکتر پرچمدار نوکیا حدود 579 دلار و قیمت نسخه بزرگتر حدود 652 دلار است.

اگرچه ممکن است این شایعات در مورد پرچمدار نوکیا به حقیقت تبدیل شود اما فعلا نمی‌توان در مورد آنها مطمئن بود و باید منتظر خبرهای دقیق تر و رسمی در مورد این گوشی باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
قیمت 2 میلیون!!

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
هیچکی نمیخره هیچ اهمیتی هم نداره
اخه محصول بدون ساپورت و خدمات به چه درد میخوره؟

قطاری -حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
مطمئنم سنسور لنز دوربین شو مثل اون یکی برنده از کمپانی سونی میخره
شک نکن . . . مثل اپل یا سامسونگ یا بلک بری
مال نوکیا هم سونی میشه . . .