خانهاخبار
آپدیت 4.5 پلی‌استیشن 4 امروز منتشر می‌شود

آپدیت 4.5 پلی‌استیشن 4 امروز منتشر می‌شود

انتظار می‌رود آپدیت 4.5 پلی استیشن 4 امروز منتشر شود. پشتیبانی پلی‌استیشن 4 از هارددیسک خارجی و پشتیبانی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن از بلو-ری سه‌بعدی، ازجمله قابلیت‌هایی است که با این به‌روز‌رسانی به کنسول PS4 اضافه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷

آپدیت بعدی پلی‌استیشن 4، به‌روزرسانی بزرگی است. کمپانی سونی ماه گذشته اعلام کرد پس از انجام این آپدیت، پلی‌استیشن 4 از هارددیسک خارجی پشتیبانی می‌کند و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن نیز از بلو-ری سه‌بعدی پشتیبانی خواهد کرد.

بیش از یک ماه است که این آپدیت در حال تست است و به گفته منابع داخل کمپانی، انتظار می‌رود امروز، 7 مارس، منتشر شود.

image

این به‌روزرسانی علاوه بر تغییرات بزرگ، تغییرات کوچکی نیز در کنسول PS4 ایجاد می‌کند؛ تغییر تب نوتیفیکیشن‌ها و تغییر میزان سفارشی‌سازی بخش پروفایل کاربران، ازجمله این تغییرات کوچک است.

نوتیفیکیشن‌ها، دانلودها، آپلودها و هشدارهای بازی، حالا همه در یک تب نمایش داده می‌شوند. هدف از این کار این است که کاربر همه اخبار جدید را در یک نگاه ببیند، گرچه ممکن است باعث شلوغی این بخش و گیج شدن کاربر شود. کاربر می‌تواند با زدن دکمه "options" و انتخاب زیرگروه‌های نوتیفیکیشن‌ها، تنها آن‌هایی را ببیند که می‌خواهد.

کاربران کنترل بیشتری روی پروفایل خود خواهند داشت و می‌توانند رنگ پروفایل خود را انتخاب کنند و از تم‌های دلخواه استفاده کنند. ظاهرا وارد کردن عکس از USB امکان‌پذیر نیست اما کاربران می‌توانند با مرورگر PS4 عکسی در گوگل جستجو کنند و آن را به‌عنوان پس‌زمینه خود برگزینند.

کاربران همچنین می‌توانند از عکس‌هایی استفاده کنند که در زمان انجام بازی‌های موردعلاقه‌شان، ثبت کرده‌اند. با این کار این حس به شما دست می‌دهد که پروفایلتان واقعا متعلق به خودتان است.

بخش Quick Menu نیز تغییر کرده است؛ Quick Menu حالا در زمان بالا آمدن، بخش کمتری از صفحه gameplay را اشغال می‌کند و ایجاد party جدید، دعوت دوستان به party موجود و پیوستن به partyهای دیگران را بدون مراجعه مستقیم به اپ party امکان‌پذیر می‌کند.

کاربران PS4 Pro حالا می‌توانند برای بهبود عملکرد، Boost Mode را برای بازی‌هایی فعال کنند که برای کنسول 4K سونی بهینه نشده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mr.

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
چرا آپدیت نیومده الکی بوده خیر

آقاااا

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
هنوز که خبری از آپدیت جدید نیست!!! ?

mostpha

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
در زمينه كنسول هاي بازي من علاقه زيادي به پلي استيشن دارم از زمان پلي استيشن وان (1) فكر كنم 1997 آمد به بازار ايران تا الان2017.طبق آماري كه گرفتم كنسول هاي بازي پلي استيشن 4 و (پرو) با فول آپشن بودن يعني هدست واقعيت مجازي و هارد 2 ترابايت خارجي و لاب لاب لاب........حدود 6 ميليون تومان در مي آيد تازه 2 الي حداكثر 7 بازي هم بخري چون كپي خور اصلا نيست.بعد شبكه پلي استيشن آي پي برخي مناطق را بسته و از مزيت مهم بازي آنلاين محروم ميشيم تازه حالا اكانت از آمريكا بخريم و بازار سياهش كه فبها.......هر كي مثل خودم پلي استيشن دوست داره لايك كنه هر كي دوست نداره وعاشق ايكس باكس ديسلايك بزنه.يه آمار باشه ببينم پرچم كدام كنسول بالاتره.

milads8

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
دی باشه