خانهاخبار
شرکای تجاری سامسونگ تحت تاثیر گلکسی S8

شرکای تجاری سامسونگ تحت تاثیر گلکسی S8

تاکنون عکس های زیادی از گلکسی اس 8 سامسونگ فاش شده است اما سامسونگ در MWC 2017 از این گوشی برای شرکایش رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
image

تاکنون حتما تصاویر و ویدئوهای زیادی از گلکسی اس 8 سامسونگ دیده‌اید اما خوب است بدانید شرکای تجاری سامسونگ این شانس را داشته‌اند که گوشی را از نزدیک ببینند. سامسونگ گلکسی اس 8 خود را در اتاقی در یکی از هتل‌های بارسلون به آنها نشان داده است و اکنون آنها این گوشی را بسیار چشمگیر عنوان کرده‌اند.

در طی کنگره موبایل در اسپانیا، تولیدکننده کره‌ای پروتوتایپ پرچمدارش را به شرکای خود نشان داه است و طبق گفته‌های نشریه‌ای کره‌ای همه از نسل جدید این پرچمدار اظهار رضایت کرده‌اند. افراد حاضر در نمایش گلکسی اس 8 تعهد داده‌اند که در مورد این گوشی چیزی نگویند.

سامسونگ پس از رونمایی از Galaxy Tab S3 زمان معرفی رسمی گلکسی اس 8 را اعلام کرد. این گوشی نهم فروردین (29 مارس) همزمان در نیویورک و لندن رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود اس 8 سامسونگ اسکنر عنبیه داشته باشد، به دستیار هوشمند سامسونگ به نام Bixby با یک دکمه اختصاصی مجهز باشد و سنسور اثر انگشتش در پشت آن جای گرفته باشد.

فعلا خبری از قیمت این گوشی نیست و باید تا نهم فروردین منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
فکر کنم منظورت اپل بوده که متلاشی شده

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
تو با گوشی کپی خودت که اوج نوآوریش دکمه هوم سامسونگه خوش باش??

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
خخخخخ دمت گرم

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
سامسونگ متلاشی شدهجی اس ام چرا اخبار رو پوشش نمیدی؟ امروز گند شنودش خبر شده

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
مانی جان جهت اطلاع اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۳۵ که در دسترس مردم قرار میگیره اس۸ هست حتی سونی xzp که زودتر معرفی شد بعد اس۸ میاد تو بازار میدونی چرا؟چون اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت سامسونگه و در انحصار این شرکت قرار داره و همون اول که با کوالکوم قرارداد همکاری امضا کرد مشخص شد اولین گوشی با ۸۳۵ از سامسونگ باشه.تحقیق چیز خوبیه که خیلی ها اینکارو نمیکنن و از رو هوا نظر میدن موفق باشی