خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 8 فاش شد

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت 8 فاش شد

با اینکه گلکسی نوت 7 سامسونگ با شکست مواجه شد سامسونگ تایید کرده است نوت 8 را حتما به بازار می‌فرستد. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون فاش شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
image

درحالی که به زمان رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نزدیک می‎‏شویم خبرهایی از پرچمدار دیگر سامسونگ، گلکسی نوت 8، به گوش می‌رسد.

به گفته SamMobile برای گلکسی نوت 8 اسم رمز Great انتخاب شده است.؛ اسمی که می‌تواند انتظارها از این گوشی را بسیار بالا ببرد.

علاوه بر اسم رمز، شماره مدل Galaxy Note 8 نیز فاش شده است. مدل جهانی پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ با شماره مدل SM-N950F به بازار می‌‌آید که برای مناطق مختلف حرف آخر آن متفاوت خواهد بود.

این سایت همچنین گزارش داده است سامسونگ قصد دارد گوشی‌های نوت 7 تعمیر شده را با شماره مدل SM-N935 در کره جنوبی به فروش برساند هرچند مسئولان سامسونگ این خبر را مدتی قبل تکذیب کرده بودند.

با توجه به اینکه قطعا سامسونگ برای جبران شکست نوت 7 تمام تلاش خود را در طراحی و ساخت نوت 8 به کار خواهد بست، انتظار داریم با یک گوشی فوق‌العاده و هیجان انگیز روبه‌رو شویم. اینطور فکر نمی‌کنید؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۶/۴/۸
سلام دوست عزیز.به نظر من نوت 8 بخر.از هر نظر حساب کنی نوت 8 از اس 8 سر تره.

رونیکا

۱۳۹۶/۲/۱
سلام من میخوام سامسونگ بخرم اما نمیدونم نوت بخرم یا اس8.کیفیت دوربین خیلی واسم مهمه

علیرضا

۱۳۹۶/۱/۲۴
شرکت سامسونگ می دونه که با شکست note 8 طرفداران زیادی رو از دس می ده و خودش نیز صدمه ی جبران ناپذیری می گیره شرکت سامسونگ اجازه نمی ده دیگه این اتفاق دوباره روی نوت بیوفته

Kiarash

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
منتظریم
بدون نوت نمیشه زندگی کرد

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
علی باشه چون تو میگی نمیخرم خخخخخ ?????