خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: نیمی از کاربران جی اس ام در صف خریداران نوکیا 3310 جدید

نتیجه نظرسنجی: نیمی از کاربران جی اس ام در صف خریداران نوکیا 3310 جدید

نوکیا با معرفی نسخه جدید گوشی محبوب نوکیا 3310 غوغایی به راه انداخته است و بسیاری را چشم انتظار عرضه این گوشی نگه داشته است. به نظر می رسد در کشور ما نیز وضع به همین منوال است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷
image

نوکیا در کنفرانس هفته گذشته‌اش در MWC 2017 از چند گوشی جدید اندرویدی رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که مدت‌ها بود منتظرش بودیم. اما شاید بتوان جذاب‌ترین گوشی معرفی شده در کنفرانس نوکیا را 3310 جدید این شرکت دانست؛ گوشی ساده‌ای که نسخه قدیمی‌اش شهرت و محبوبیت زیادی داشت. حالا نوکیا با عرضه نسل جدید این گوشی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و علاقه‌مندان زیادی در جهان چشم انتظار عرضه آن در بازار هستند.

اما فکر می کنید در ایران هم دوستداران این گوشی چشم انتظار نسخه جدیدش هستند؟ بله درست است. به نظر می‌رسد نوکیا 3310 جدید هم در کشورمان طرفداران زیادی دارد.

در نظرسنجی هفته گذشته ما در مورد خرید این گوشی بیش از نیمی از کاربران رای به خرید این گوشی داده اند. در حالی که این گوشی قیمتی حدود 200 هزارتومان در کشورمان دارد و در مقایسه با نمونه‌های مشابه چینی بسیار گران‌تر است کاربران زیادی ابراز تمایل کرده‌اند که این گوشی را خریداری کنند. از میان سایر کاربران، 24 درصد نیز هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌اند و تنها حدود 25 درصد با قطعیت گفته‌اند که این گوشی را خریداری نمی‌کنند.

image

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از ورود این گوشی به کشورمان، نوکیا 3310 جدید با استقبال کاربران مواجه می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ایلیا

۱۳۹۶/۵/۲۴
نمی دونم فرمت mp4 می خوره یا نه ولی اگه بخوره ارزش خریدنشو داره .

محمدحسین

۱۳۹۶/۲/۱
منم حتما میخرم.
اگه این نشد حتما آندروید های دیگر نوکیا رو میخرم

هادی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
من هم حتما میخرم. هم گوشی اندرویدی نوکیا هم 3310

mostpha

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
فقط براي گوشي دوم...يه خط اعتباري هم ميندازم توش ديگه .فقط گوشي دوم حالا مياند دوباره نظر ميدند ميگويند قيمتش گرونه.خب باشه هر چي باشه آخرش "Nokia" و حس نوستالژيكش.من هنوز 1100 دارم با بنز هم عوضش نميكنم.

Ehsan.irani

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
چیزی ک ازش شنیدم باطری به شدت خوبی داره و مدت زمتن زیادی شارژ نگه میداره
پس قطعا میتونه یه گوشی دوم خوبی باشه....