خانهاخبار
تصویر گلکسی اس 8 سفید رنگ منتشر شد

تصویر گلکسی اس 8 سفید رنگ منتشر شد

شایعات و اخبار پیرامون Galaxy S8 روز به روز افزایش می‌یابد و امروز، نوبت به تصویر دیگری از این تلفن هوشمند در رنگ سفید رسیده است. این دومین عکس از گلکسی اس 8 به حساب می‌آید که به تازگی منتشر شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷

تصویر جدید منتشر شده از گلکسی اس 8، رنگ سفید آن را نشان می‌دهد که علاوه بر طراحی زیبای آن، دکمه‌های پایین دیوایس را مشاهده می‌کنیم. در تصویر سمت راست، می‌بینیم که ابعاد محصول جدید سامسونگ به وسیله ابزار دقیق، در حال اندازه‌گیری است. اما به دلیل فاصله زیاد این وسیله و همچنین کوچک بودن عکس، مشاهده دقیق اعداد نشان دهنده طول و ارتفاع دیوایس امکان‌پذیر نیست.

این سبک از طراحی، چند روزی است که با تصاویر مختلف منتشر شده، دست به دست می‌شود و طرح‌های مفهومی زیادی نیز در هفته‌های اخیر در وبسایت‌های مختلف دیده شده است. با توجه به اینکه این تصاویر در روزهای اخیر زیاد شده و همگی به همین شکل هستند، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که گلکسی اس 8، با ظاهری اینچنینی معرفی خواهد شد. در بالای صفحه نمایش، تعداد زیادی از سنسورها قرار گرفته‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که هدف سامسونگ از قرار دادن این سنسورها چه بوده است. در هر صورت، گوشه‌های گلکسی اس 8 به مانند G6 ال‌جی، دارای انحنا خواهد بود و همانطور که می‌بینید، یک نوار سیاه رنگ در اطراف صفحه نمایش به چشم می‌خورد. صحبت از صفحه نمایش شد و باید این موضوع را ذکر کنیم که صفحه نمایش Galaxy S8 همانطور که در تصویر مشخص است، در دو طرف به صورت منحنی خواهد بود و به نظر می‌رسد که انحنای لبه‌ها، از گلکسی S7 Edge کمتر است.

image

سامسونگ در نظر دارد تا پرچمدار جدید خود را در ۲۹ مارچ معرفی نماید و احتمال دارد که مدل دیگری با نام گلکسی اس 8 پلاس نیز در کنار مدل اصلی در دسترس علاقمندان سایز‌های بزرگتر قرار گیرد. مسئولان سامسونگ اعلام نموده‌اند که مراسم در روز یاد شده برگزار خواهد شد و این تاریخ، کاملا رسمی است. پرچمدار جدید کره‌ای‌ها در برخی مناطق با پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و در سایر قسمت ها با پردازنده اگزینوس 8895 عرضه می‌شود. مدل پایه از صفحه نمایش 5.8 اینچی پشتیبانی می‌کند و مدل پلاس دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی خواهد بود. هر دو دیوایس با سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

zm

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
دقیقا

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
چرا عصبی شدین مگه دروغ گفتم؟ درازی گوشی 5.8 اینچی سامسونگ کمتر از گوشی 5.5 اینچی سونی هست. کجای حرفم خارج از منطق بود؟ باور نمیکنید صبر کنید تا هردو گوشی بیاد ایران ببینید کدوم دارزتره.

حسین مفیدی

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
در پاسخ به آقای حسین:
اولا zxp نه و xzp
دوما حالا مگه من اصلا حرف سونی زدم که شما به خودت گرفتی؟؟نظرمو گفتم
در ضمن xzp که بهترین گوشی mwc شد رفت و بهترین خواهد بود...خوبه آدم یکم انتقاد پذیر باشه

امیر زد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
سعید شما طرفداری از سامسونگ نکن .سامسونگ کارشو بلده شما بدتر ابروی سامسونگ رو نبر.

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
@سعید
پیام جان مشکل بوت لوپ حتی در V20 هم گرارش شده و این مشکل تایید شده.