خانهاخبار
آیا جک هدفون در مدل‌های جدید گوگل پیکسل حذف می‌شود؟

آیا جک هدفون در مدل‌های جدید گوگل پیکسل حذف می‌شود؟

طبق خبری که سایت 9to5Google منتشر کرده است، شاید جک هدفون در گوشی‌های پیکسل بعدی حذف شود. این سایت ادعا کرده است در یکی از اسناد داخلی گوگل به حذف جک هدفون گوشی‌های Pixel بعدی اشاره شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۷

چندی پیش ریک اوسترلو، مدیر ارشد بخش سخت‌افزار گوگل، تایید کرد گوشی‌های پیکسل جدید در سال 2017 معرفی می‌شوند؛ زمان عرضه این گوشی‌ها احتمالا 1 سال پس از معرفی گوشی‌های اصلی Pixel و Pixel XL است.

image

اوسترلو گفت گوشی‌های پیکسل، دیوایس‌هایی حرفه‌ای باقی خواهند ماند و جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها ذکر نکرد. بااین‌حال، شایعات اخیر از امکان ضدآب بودن این گوشی‌ها خبر می‌داد. حالا شایعه دیگری منتشر شده است که طبق آن، پیکسل‌های امسال فاقد یکی از ویژگی‌های محبوب کاربران خواهد بود (قابلیتی که اپل در سری آیفون 7 آن را حذف کرد): جک هدفون 3.5 میلی‌متری.

به گفته سایت 9to5Google، به موضوع حذف سوکت صوتی استاندارد پیکسل‌های آینده، در یکی از اسناد داخلی گوگل اشاره شده است؛ امکان انتشار عمومی این سند وجود نداشته است.

در حال حاضر، امکان تایید این خبر توسط منابع مختلف وجود ندارد بنابراین فعلا در حد شایعه است. همچنین این احتمال وجود دارد که گوگل برنامه‌های خود را برای نسل بعدی گوشی‌های پیکسل نهایی نکرده باشد، بنابراین شاید درنهایت تصمیم دیگری در این مورد گرفته شود.

نظر شما چیست؟ آیا گوگل هم مانند اپل باید جک هدست را از پرچم‌دارانش حذف کند و کاربران را مجبور به خرید هدست‌های بی‌سیم کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)