خانهاخبار
ویدئوی جدید از گلکسی اس 8 سامسونگ

ویدئوی جدید از گلکسی اس 8 سامسونگ

در حالی که Galaxy S8 سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌شود ویدئوی جدیدی از آن منتشر شده که باز هم بدون حاشیه بودن نمایشگر گوشی خودنمایی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۶
image

این روزها گوشی‌های جدید زیادی در MWC 2017 منتشر شده است؛ گوشی‌هایی از ال‌جی، نوکیا، هوآوی و... اما هنوز جای یک پرچمدار قدرتمند دیگر خالی است: گلکسی اس 8 سامسونگ. سامسونگ قرار است کمتر از یک ماه دیگر از نسل جدید پرچمدارش رونمایی کند و تا کنون اطلاعات زیادی از این گوشی لو رفته. اکنون نیز ویدئویی از اس 8 منتشر شده که به نظر می‌آید نسخه واقعی این گوشی است.

این ویدئو چیز جدیدی برای ما ندارد زیرا تا کنون عکس‌های زیادی از این گوشی دیده‌ایم و در ویدئوی دیگری نیز گوشی در حال کار کردن نمایش داده شده؛ با این  حال دیدن تصاویر و ویدئوهای جدید از پرچمدار سامسونگ باز هم جالب توجه است.

هر دو نسخه پرچمدار سامسونگ، اس 8 و اس 8 پلاس، را در تصاویر دیده‌ایم و اکنون منتظر دو گوشی با حاشیه بسیار کم از سامسونگ هستیم. پیش‌تر بخشی از مشخصات این گوشی‌ها نیز فاش شده بود و می‌دانیم سامسونگ از جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 835، بهره برده است. به هر حال تا یکی-دو هفته دیگر همه چیز مشخص می‌شود و می‌توانیم این گوشی را از نزدیک ببینیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

حسین مفیدی

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
در پاسخ به آقای سعید:
دوست عزیز من نظرمو گفتم...این شمایی که تعصب داری و حقیقت ها رو نمیبینی...بزار بیاد ببینیم میترکه یا نه بعد بگو بهترینه...

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
نظری غیر مفید از حسین مفیدی که سرشار از تعصبه.داری در مورد بهترین گوشی سال ۲۰۱۷ حرف نیزنی؟اگه این بده پس بقیه گوشی ها اسباب بازی هم حساب نمیشن.تو اصلا با سامسونگ کار نکردی شاید هم بهت گوشی فیک انداختن نفهمیدی????

حسین مفیدی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
خیلی درازه...اه...جای حسگر اثر انگشت هم خیلی بده مدام لنز کثیف میشه و عکسا مات میشن و همیشه باید یه دستمال تو جیبمون باشه...همش شده صفحه نمایش...اشارش کنی پودر میشه که...

هومن

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
آقا از شما بسیار بسیار سپاس گذارم...مسئولیت بسیار مشکل عیب یابی گوشی که هنوز تولید نشده رو به خوبی انجام دادید...به شخصه بعد از دیدن مورد سوم از شدت هیجان سر به بیابان نهادم :) :) خسته نباشی دلاور......عزیز من تنفر داری نسبت به این برند باشه مشکلی نداره ...بزار لااقل بیاد بعد نظراته کارشناسانه خودتو بده...یکم منطقی باش :)

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
هیچوقت اون one max که رکورددار درازترین گوشی زیر 6 اینچ هست و به آچار شلاقی معروفه را با گوشی 6.2 اینچی سامسونگ که از گوشی 5.5 اینچی htc کوچکتره مقایسه نکن :))))) کافیه نسبت صفحه به بدنه galaxy u ultra را با S4 گوشی 4 سال پیش سامسونگ مقایسه کنی تا متوجه بشی شرکت ورشکسته چقدر از دنیا عقبه. ضمن اینکه سنسور را جلوی گوشی با کپی زدن از سامسونگ دارین :))))))