خانهاخبار
اپل آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت عرضه می‌کند

اپل آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت عرضه می‌کند

کمپانی اپل نسخه‌ای از آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت را در برخی کشورهای آسیایی عرضه می‌کند. کشورهای چین و تایوان از جمله بازارهایی هستند که iPhone 6 طلایی رنگ جدید شرکت Apple در آن‌ها عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۵

 کمپانی اپل بدون سروصدا، آیفون 6 طلایی با ظرفیت 32 گیگابایت در برخی کشورهای آسیایی عرضه می‌کند. گوشی iPhone 6 در زمان معرفی در سال 2014، تنها در ظرفیت‌های 16، 64 و 128 گیگابایت ارائه شده بود. آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت را می‌توان یک گوشی جدید در نظر گرفت چراکه اپل تا پیش‌ازاین هیچ‌گاه آیفون 6 با این ظرفیت عرضه نکرده بود.

image

آیفون 6 با ظرفیت ذخیره‌سازی 32 گیگابایت، به‌عنوان آیفونی ارزان از اواخر ماه گذشته در چین عرضه شده است. این گوشی از 10 مارس توسط Taiwan Mobile در تایوان نیز به فروش خواهد رسید. این مدل در فروشگاه‌های خرده‌فروشی یا سایت اپل در دسترس نیست. ارزان‌ترین آیفون در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و سایت اپل، آیفون اس‌ای است. آیفون SE ازنظر مشخصات از آیفون 6 برتر است اما صفحه‌نمایش 4 اینچی آن، 0.7 اینچ از صفحه‌نمایش آیفون 6 کوچک‌تر است.

اپراتور Taiwan Mobile، آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت را به‌صورت رایگان در اختیار مشترکانش قرار می‌دهد؛ البته مشتریان برای به دست آوردن این گوشی باید طرح 30 ماهه این اپراتور را با هزینه ماهانه 45 دلار انتخاب کنند. به گفته تایوان موبایل عرضه این مدل محدود است. این شرکت در سایت خود برای عرضه آیفون 6 با ظرفیت 32 گیگابایت در روز 10 مارس، تایمر شمارش معکوس قرار داده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

علی خرسند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ایاایفون ۳۲ گیگ رنگ گری هم هس

علی خرسند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ایا ایفون
۶ ظرفیت ۳۲ گیگ رنگ گری هم هست ک ساخت کشور المان باشه

Taylor

۱۳۹۶/۳/۸
خرید iphone se پیشنهاد میکنم iphone 6

دوربین 12 دوربین 8
پردازنده A9 سه سال از اپدیتش مونده پردازنده A8
فیلمبرداری 4K باتری ضعیف با استفاد از wifi ,/4g.3g
کارکرد راه با یک دست .
باتری قویی تر بعد از مدل پلاسها .
معایب مزایا

اندازه کوچک صفحه نمایش بزرگ و مناسب
از نظر دوربین و عملکرد تقریبا یکسان هستند اما در وضوح و دقت رنگها seموفق تره
پردازندهA9 واققعااا سریع تره و هنوز قابل مقایسه با تمام پرچمدار های 2017.2016 هست ولی به این معنی نیست A8 ضعیف هست و نمیتونه برنامه هارو اجرا کنه هر دو قدرتمند هستند و توانایی اجرا تمام اپهارو دارن.
باتری se به علت کوچک بود صفحه نمایش عملکرد بسیار مناسبی داره ولی 6 همچین عملکری نداره و اگه دیتا استفاده میکنید به روزی دوبار شارژ مجبور میشید.

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
این مدل فقط با رنگ طلایی و فقط 32 گیگ و فقط برای اسیاست
بعد از عید به ایرانم میاد و خودمم خیلی مشتاقم برای خریدنش

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
خیلی خوبه ک مجددا تولید شده
چون فروش خوبی خواهد داشت
16 گیگ کمه
64 هم گرونه
برای ایرانی ها ایفون 6 با ظرفیت 32 گیگ عالیه
منتظرم ک بخرمش
میخواستم اس ایی بخرم ک منصرف شدم