خانهاخبار
تایید شد: گوگل گوشی پیکسل 2 را امسال معرفی می‌کند

تایید شد: گوگل گوشی پیکسل 2 را امسال معرفی می‌کند

کمپانی Google تایید کرد گوشی پیکسل 2 امسال معرفی می‌شود. به گفته ریک اوسترلو، مدیر ارشد بخش سخت‌افزار گوگل، گوشی Pixel 2 دیوایس ارزان‌قیمتی نخواهد بود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

ریک اوسترلو، مدیر ارشد بخش سخت‌افزار گوگل و مسئول بخش گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای این کمپانی، امروز تایید کرد این شرکت امسال یک گوشی پیکسل جدید معرفی خواهد کرد.

اوسترلو در جریان مصاحبه‌ای با AndroidPIT گفت آهنگ معرفی دیوایس‌های جدید توسط گوگل، مشابه سایر کمپانی‌های این صنعت است؛ این بدان معناست که هر 12 ماه یک‌بار باید منتظر معرفی یک گوشی هوشمند جدید از طرف گوگل باشیم. اوسترلو گفت: «در این صنعت یک ریتم سالانه وجود دارد. بنابراین ما از این ریتم پیروی می‌کنیم.»

image

اوسترلو علاقه‌ای ندارد جزئیات گوشی یا گوشی‌های امسال گوگل را افشا کند و در این مورد گفت: «شما می‌توانید روی معرفی جانشینی در سال جاری حساب باز کنید، اما تاریخ معرفی آن را اعلام نمی‌کنم.» اوسترلو با گفتن این نکته که «پیکسل یک گوشی حرفه‌ای باقی خواهد ماند»، امیدها را برای ارائه گوشی‌های هوشمند اندرویدی متناسب با بودجه‌های مختلف (همچون سری نکسوس) ناامید کرد.

احتمالا هر گوشی جدیدی که گوگل در سال 2017 معرفی کند قیمت‌گذاری آن مشابه پیکسل خواهد بود و قیمت پایینی ندارد. گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با استقبال منتقدان و کاربران مواجه شد، اما گوگل تاکنون در رساندن آن به دست مشتاقان چندان موفق نبوده است. کمبود این گوشی‌ها در بازار و فرایند تولید طولانی‌مدت دو چالش اساسی گوشی‌های پیکسل تاکنون بوده است و بسیاری امیدوارند گوگل همان‌قدر که به توانایی رقابت سخت‌افزار پیکسل‌ها با پرچم‌داران سایر شرکت‌ها اهمیت می‌دهد، بر سرعت فرایند ساخت و عرضه مناسب گوشی نیز تمرکز کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amirarshia

۱۳۹۶/۱/۳۰
گوشی های گوگل همان اپل های اندرویدی با کیفیت هستند اول گوگل و اپل بعد برند های اندروید ی

someone

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
من هنوز گلکسی نکسوس 5 سال پیش رو دارم. امیدوار بودم گوگل بتونه یک گوشی تو رنج میان رده بزنه چون واقعا از این گوشی راضی بودم و هستم.
با توجه به این خبر باید دور پیکسلو خط بکشم...... مگه اینکه نوکیا تولید کننده باشه که یعنی عالیه