خانهاخبار
گوگل: از پیکسل ارزان خبری نیست!

گوگل: از پیکسل ارزان خبری نیست!

کمپانی گوگل اعلام کرده است که قصد ندارد نسخه ارزان قیمت گوشی پیکسل را روانه بازار کند و این گوشی همچنان در رده گوشی‌های پریمیوم باقی خواهد ماند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

پیش‌ازاین نوشتیم که احتمالا گوگل برای در دست گرفتن سهم بیشتری از بازارهای نوظهور و مارکت کشورهای درحال‌توسعه، نسخه‌های اقتصادی گوشی گوگل پیکسل را نیز وارد بازار کند. همچنین در این گزارش گفته شده بود که نسخه دوم گوگل پیکسل قرار است بهبودهایی اساسی را تجربه کند که در این صورت قیمت نهایی محصول نیز بالاتر خواهد رفت و عرضه نسخه‌های اقتصادی می‌تواند خرید Google Pixel را برای عموم راحت‌تر کند. 

image

اما اگر منتظر نسخه‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت گوگل Pixel هستید باید بگویم که بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر بروید؛ زیرا Rick Osterloh، مدیر بخش سخت‌افزار گوگل، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت AndroidPit اعلام کرد که گوشی‌های پیکسل همچنان در رده گوشی‌های پریمیوم باقی خواهند ماند و خبری از نسخه‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت نخواهد بود. او همچنین گفت که گوگل تولید گوشی برای بخش‌های اقتصادی بازار را به سایر تولیدکنندگان خواهد سپرد. Rick Osterloh در مورد زمان عرضه نسخه دوم گوگل پیکسل نیز صحبتی نکرد و فقط گفت که در این صنعت یک ریتم سالیانه وجود دارد و گوگل این ریتم را دنبال خواهد کرد. 

نظر شما چیست؟ آیا با تصمیم گوگل برای عدم عرضه نسخه‌های ارزان‌قیمت Google Pixel موافق هستید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

arshia

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
حرفو پس میگیرم!دستیار صوتی گوگل رو ندارن

arshia

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اخه سیستم عامل اندروید چیه که بخاد گوشی صرفا گرون قیمت داشته باشه!با هر کانفیگی و توی هر برندی در دسترس هست...بعد فاز گوگلو من نمیفهمم برای این خبر!
اگه یه ویژگی خاصی داشت سیستم عامل این گوشی،یه چیز
مگه آی او اس و ویندوزه که میگه خبری از گوشی ارزون نیست!هرجا بری اندروید هست،الان پرچمدارای کمپانی هایی مث سامسونگ و ال جی و سونی و غیره چی کم دارن که احتیاج به گوگل پیکسل گرون باشه...خوبه به فلسفه گوشی هاش فکر کنه بعد تولید خبر کنه.

i am

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
منم از پول خبری نیست!

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
ببخشید نه مخالفم

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
بله موافقم