خانهاخبار
با Samsung Flow می‌توانید تمامی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 را آنلاک کنید

با Samsung Flow می‌توانید تمامی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 را آنلاک کنید

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون از اپلیکیشنی به نام Samsung Flow رونمایی کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا تمامی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 را آنلاک کنند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۲

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون از تبلت‌های گلکسی بوک رونمایی کرد. این تبلت‌ها بر پایه پلتفرم ویندوز 10 ساخته‌شده‌اند؛ اما در این مراسم، سامسونگ از اپلیکیشنی به نام Samsung Flow نیز رونمایی کرد که امکان آنلاک کردن ویندوز 10 با استفاده از سنسور اثرانگشت گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 7، اس 7 اج، نوت 5 و گلکسی اس 6 را فراهم می‌کند.

البته آنلاک کردن ویندوز 10 تنها قابلیت اپلیکیشن Samsung Flow محسوب نمی‌شود و با این اپ کاربران می‌توانند در گوشی خود یک صفحه وب را باز و سپس در تبلت خود، ادامه آن را مشاهده کنند.

image

Samsung Flow همچنین امکان انتقال عکس، فیلم و اسناد حجیم بین گوشی هوشمند و کامپیوتر را نیز فراهم آورده است. همچنین امکان متصل کردن سریع وای‌فای تبلت به هات‌اسپات موبایل نیز از طریق Samsung Flow امکان‌پذیر است. از دیگر قابلیت‌های Samsung Flow می‌توان به امکان مشاهده و پاسخ‌دهی به پیام‌های دریافتی موبایل در تبلت اشاره کرد.

البته نباید از تلاش سامسونگ برای افزایش کاربری Samsung Flow تعجب کنید؛ زیرا درصد استفاده از ویندوز 10 در چند سال اخیر به میزان بسیار زیادی افزایش‌یافته است و این پلتفرم در حال حاضر سهم قابل‌توجهی از بازار را در اختیار دارد و برای کسانی که از دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 و گوشی‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند، Samsung Flow می‌تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد.

نظر شما در مورد Samsung Flow چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
@رامین_رضا
کتاب های رده بندی خردسال رو میخونی نتیجه اش همین میشه دیگه???

Ali

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
نه
امکانش روی همه ی سیستم های pc / لپ تاب هستش
فقط باید ویندوزت ۱۰ باشه و بلوتوثت ۴.۱ به بالا
من بلوتوث لپتابم ۴.۰ بود نشد

مجید

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
سامسونگ فلو خیلی وقته هست از چندماه پیش میخواسم این نرم افزارو استفاده کنم ولی روpc و لپتاپ غیر سامسونگ امکان نصبش نیست

Abm

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
فکر همه چی رو میکنه سامسونگ
این تبلت رو میخرم

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
حرفایه تو برگرفته شده از کتاب گربه هایه بالدار و کلاغ هایه خزندست