خانهاخبار
قاب پشتی شیشه‌ای ال‌جی G6 تا چه حد در مقابل خط و خش مقاوم است؟!

قاب پشتی شیشه‌ای ال‌جی G6 تا چه حد در مقابل خط و خش مقاوم است؟!

یکی از مهم ترین پرچم‌دارانی که در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شد، ال‌ جی G6 بود. ال جی در این گوشی استفاده از طراحی ماژولار را کنار گذاشته و از زبان طراحی جدیدی بهره گرفته است. ال‌ جی G6 بدنه‌ای فلزی دارد که با شیشه پوشانده شده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۲

از بسیاری جهات می‌توان ال‌جی G6 را شروع تازه‌ای برای ال‌جی محسوب کرد؛ در این گوشی خبری از طراحی ماژولار، قاب چرمی و یا بدنه پلاستیکی نیست. در طراحی این گوشی از قاب فلزی و پوشش شیشه‌ای استفاده شده ولی نه به آن شکل که در گوشی‌های سامسونگ یا سایر شرکت‌ها دیده‌ایم.

اما همیشه نام بدنه شیشه‌ای با یک نگرانی همراه بوده: این که آیا این قاب به راحتی خط و خش برمی‌دارد؟ البته بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از کاور و کیس‌های متفاوت برای گوشی خود استفاده کنند تا از ضربه و خط و خش در امان باشد.

 

 

اخیرا گروهی تصمیم گرفته‌اند تا میزان آسیب پذیری پرچم‌دار پر مدعای ال‌جی را بسنجند. در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید،‌ فردی با استفاده از چاقو سعی دارد تا روی قاب پشتی ال‌جی G6 خط و خش‌هایی ایجاد کند. در پاسخ به این سوال که آیا قاب پشتی G6 به سادگی خط و خش برمی‌دارد باید اعلام کنیم که خوشبختانه جواب منفی است. در این تست فرد با استفاده از چاقوی تیز و فشار زیاد بر بدنه پشتی دستگاه با هم نتوانست روی قاب شیشه‌ای خش بیاندازد.گفته شده که در قاب شیشه‌ای پشت G6 از شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده و البته دوربین این دستگاه هم با گوریلا گلس ۴ پوشانده شده تا از خط و خش در امان باشد اما به ظاهر در پنل جلویی، برای کاهش ضخامت از گوریلا گلس ۳ استفاده شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۶/۹/۳۰
شیشه دوربینش فاجعست . پر از خط و خش ور میداره

AJ

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
ضخامت شیشه ی پشتی دستگاه از جلوش بیشتره؟ یعنی به پشت دستگاه بیشتر از صفحه نمایش اهمیت میدن؟???

alirezayasred

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
جی6 خیلی پیشرفت خوبی داشته نسبت به جی5 فقط پردازنده اسنپ 835 بود دیگه تکمیل میشد هر چند همین 821 هم خیلی قوی

پویان

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
وای فوق العادست????