خانهاخبار
سامسونگ با Noris digital به جنگ اپل پنسل می‌رود

سامسونگ با Noris digital به جنگ اپل پنسل می‌رود

کمپانی سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلون از نسل جدید قلم‌های دیجیتالی خود موسوم به «Noris digital» رونمایی کرد. این قلم‌های دیجیتالی با همکاری کمپانی استدلر ساخته شده‌اند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

همان‌طور که پیش‌تر خواندید، کمپانی سامسونگ در نمایشگاه موبایل بارسلون از چند مدل تبلت جدید رونمایی کرد. هرکدام از این تبلت‌ها ازلحاظ تکنولوژی در بالاترین سطح قرار دارند؛ اما نکته‌ای که در مورد این محصولات جالب‌توجه است همکاری سامسونگ با کمپانی آلمانی Staedtler برای ساخت قلم‌های S Pen است. ماحصل همکاری سامسونگ و استدلر، قلم‌هایی است که به شکل مدادهای کلاسیک طراحی‌شده‌اند؛ اما درواقع با آن‌ها می‌توان روی سطوح دیجیتالی نیز کارکرد.

در قلم‌های جدید که «Noris digital» نام دارند از ترکیب رنگی سبز و مشکی استفاده‌شده است که آن‌ها را از مدادهای استدلر قدیمی متمایز می‌کند. موقعی که این قلم‌ها در دست می‌گیرید، در ابتدا حس یک‌قلم دیجیتال را به شما منتقل نمی‌کنند و احساس می‌کنید که یک مداد معمولی را در دست گرفته‌اید. وزن و تمامی مشخصات قلم‌های Noris digital با مدادهای معمولی یکسان است و در نگاه اول هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

استفاده از این زبان طراحی برای ساخت یک‌قلم دیجیتالی ممکن است یک شمشیر دولبه باشد؛ اما تجربه ثابت کرده است که نوآوری همیشه راه خود را پیدا خواهد کرد و کاربران نیز با محصولی که حاصل یک نوآوری باشد ارتباط برقرار خواهند کرد. در مورد قلم Noris digital نیز همین موضوع صدق می‌کند. هرچند که این قلم‌های دیجیتالی ازلحاظ سایز از مدادهای استدلر معمولی بزرگ‌تر هستند، اما شکل آشنای آن‌ها و خاطرات خوب استفاده از مدادهای استدلر شاید خریداران بیشتری را سمت استفاده از این محصولات سوق دهد.

کمپانی سامسونگ هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه قلم‌های Noris digital خبری را منتشر نکرده است اما به توجه به بازخوردهای خوب بازدیدکنندگانی که این قلم جدید را آزمایش کردند، قطعا قلم نوریس دیجیتال می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای دستگاه‌های سامسونگ تبدیل شود.

نظر شما در مورد قلم Noris digital چیست؟ آیا حاضر به خرید یکی از آن‌ها هستید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
ببخشید به جنگ سامسونگ بیاد.خدا نگهدارتون

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
سلام بر دوستان.من در حال حاضر گوشیم 5اس ای(ایفون)هست.اما عنوان این مطلب خیلی جالب نیست.قبل از این من گوشی نوت سامسونگ داشتم و حتما سری جدید نوت رو هم میگیرم به عنوان گوشی دوم.در حال حاضر از گوشی ایفونم خیلی راضیم.اما انصافا این اپله که در قلم وکاراییهای اون بایدبه جنگ اپل بیاد.

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
نگو که هنگ تی سی میتونه تبلت اونم از نوع قلم دار تولید کنه که خنده ام میگیره فعلا داره از سامسونگ تقلید میکنه بلکه یک عده خام بشن محصولات بنجولش رو قالب کنه.ولی عمرا

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
یعنی قلم دیجیتالی رو برداشته شبیه مداد کرده اونوقت با این میخواد به جنگ استایلوس بره؟!!!این چه ربطی به کارایی قلم داره اونوقت؟

خشایار

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اگر امکاناتی شبیه به S pen در اختیارم بزاره حتما میخرم