خانهاخبار
وان پلاس 5 ممکن است نمایشگر خمیده و بدنه سرامیکی داشته باشد

وان پلاس 5 ممکن است نمایشگر خمیده و بدنه سرامیکی داشته باشد

پس از کسب موفقیت در عرضه Oneplus 3T حالا این شرکت چینی در فکر تولید پنجمین پرچمدار خود است؛ پرچمداری که می‌تواند باز هم ویژگی‌های جذابی داشته باشد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰
image

شایعه جدیدی در مورد پرچمدار بعدی وان پلاس به گوش می‎رسد. یک منبع کره‌ای ادعا کرده است نام این پرچمدار به جای OnePlus 4، OnePlus 5 خواهد بود.

نادیده گرفتن عدد چهار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از این دلایل به نحس دانستن عدد 4 در فرهنگ چین مربوط می‏‎شود. حدس دیگر این است که Oneplus 3T چهارمین پرچمدار این شرکت بوده پس طبیعی است گوشی بعدی 5 نامیده شود.

همچنین در این گزارش آمده است وان پلاس 5، همچون گلکسی اس 7 اج، از نمایشگر دو طرف خمیده بهره می‌برد؛ دوربین اصلی آن 23 مگاپیکسل و دوربین جلو آن 16 مگاپیکسل است؛ حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی دارد و بدنه‌اش از جنس سرامیک ساخته خواهد شد.

انتظار می‌رود وان پلاس 5 از پردازنده اسنپ‌دراگون 835 استفاده کند. در چنین حالتی نباید پیش از عرضه گلکسی اس 8 منتظر آمده آن به بازار باشیم اما اگر وان پلاس تصمیم به عرضه زود هنگام پنجمین پرچمدار خود داشته باشد به احتمال خیلی زیاد با اسنپ‌دراگون 821 به بازار خواهد آمد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
تقلید از سامسونگ

hosfat

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
قول میدم میخرمش اینو دیگه چون خیلی وقته منتظرشم

Lonesome

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
چرا همه صفحه خمیده میزنن!!!!