خانهاخبار
به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 edge در ایران عرضه شد

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 edge در ایران عرضه شد

کاربران پرچمداران سال گذشته سامسونگ یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هم‌اکنون می‌توانند آپدیت اندروید ۷.۰ را برای گوشی خود دریافت کنند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

مدتی از عرضه رسمی نسخه هفتم اندروید یا همان اندروید نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 edge می‌گذرد و حال پس از تاخیر چند هفته‌ای این به روزرسانی برای کاربران ایرانی هم ارایه شده است. بزرگ‌ترین تغییری که پس از این به روز رسانی مشاهده می‌کنید، تحولات اساسی در رابط کاربری است. این رابط کاربری اولین بار در گلکسی نوت ۷ دیده شده بود در فضای وب به Grace UI معروف شد. این تغییرات شامل ظاهر جدید در منوی اعلانات، ظاهر آیکون‌ها و تغییر در منوی تنظیمات است.

از جمله امکانات جدیدی که به خانواده گلکسی S7 اضافه شده است می‌توان به حالت Perfomance Mode، فیلتر نور آبی، Video Enhancer (بهبود پخش ویدیو و صدا)، تغییر در حالت ذخیره باتری و ... اشاره کرد.

image

این به روز رسانی با حجم یک گیگابایت و ۲۸۰ مگابایت و با نام‌های G930FXXU1DQBO/G930FOJV1DQB7/G930FXXU1DQB3 عرضه شده است. البته نکته قابل توجه این است که طبق اعلام برخی کاربران و همچنین نتایج تست‌ها مصرف باتری در این نسخه بیشتر از اندروید مارشملو است که تصاویر آن را در ادامه خواهید دید:

image

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (115 نظر)

عفت ملکی

۱۳۹۹/۵/۳۰
گوشی من آپدیت نمیشه میشه کمک کنید

Amir

۱۳۹۶/۳/۴
من نمیتونم اپدیت رو دریافت کنم گوشی من اپدیت هارو دریافت نمی‌کنه مرسی اگه کمکم کنید

hossein

۱۳۹۶/۲/۲۵
dash mnm hamin moskelo dashtm reset factory krdm ok shod

مهدی

۱۳۹۶/۲/۹
سلام
مشکل باتری شما حل شد؟
منم این مشکلو دارم

امیر

۱۳۹۶/۱/۳۱
برا منم اپدید نیومده یه اپدید اومد ولی نمیدونم واس چی بود اندروید هنوز 6 اون اپدید واس چی بود واس اندروید 7 میشه برم مغازه موبایل فروشی بدم برام 7 کنن؟ لطفا کمک کنید گوشیمJ7