خانهاخبار
تصاویر گوشی P10 Lite منتشر شد

تصاویر گوشی P10 Lite منتشر شد

به تازگی تصاویری از گوشی P10 Lite پیش از رونمایی رسمی در فضای مجازی متتشر شده است. این گوشی نسخه ضعیف‌شده پرچمدار پی 10 خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۲/۹

همانند نسخه‌های قبلی، کمپانی هوآوی برنامه دارد تا نسخه «Lite» گوشی پی 10 را نیز معرفی کند. هوآوی پی 10 لایت به‌تازگی در وب‌سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده و شاهد افشای برخی‌ ویژگی‌های این گوشی بودیم.

اما اکنون تصاویر زنده این گوشی به بیرون درز کرده است. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، پی 10 لایت از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد.

ما پیش‌بینی می‌کردیم که گوشی P10 Lite با طراحی‌ای مشابه نمونه اصلی عرضه شود؛ اما در واقعیت این‌گونه نشد و طراحی نسخه لایت با نمونه اصلی تفاوت دارد. نسخه لایت طراحی چشم‌نوازی دارد و از دوربین یگانه به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند و طراحی کلی آن، گوشی P8 Lite را در ذهن تداعی می‌کند. پی 10 لایت از فریم‌های فلزی و پوشش شیشه‌ای در لبه‌های کناری استفاده می‌کند و سنسور اثرانگشت نیز در پشت دستگاه تعبیه‌شده است.

همچنین این گوشی با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و با کیفیت فول اچ‌دی عرضه می‌شود و احتمالا شاهد به‌کارگیری چیپست‌های Kirin 655 و Mali-T830 باشیم. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم و حافظه 32 گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.

دوربین اصلی نیز احتمالا به سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 و فلاش LED مجهز می‌شود. دوربین جلو نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین جدیدترین نسخه رابط کاربری هوآوی، «EMUI 5.1»، نیز به‌صورت پیش‌فرض روی پی 10 لایت قرار خواهد گرفت.

بر اساس اخبار منتشرشده، احتمالا در ماه مارس شاهد عرضه گوشی P10 Lite به بازار باشیم. همچنین رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید برای این گوشی در نظر گرفته‌شده است و قیمت آن نیز حدود 349 دلار تخمین زده می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی پی 10 لایت چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مجتبی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
(p9 lite (2017 !!!!

pouya

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
پی 10 ضد آب و ضد گرد و غباره!!

3574hossein

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
بجای سرمایه گذاری برای زدن این همه مدل گوشی بهتر بود یه گوشی تمام عیار و با کیفیت میداد بیرون مثلا ضد آب و گردغبار یا استفاده از سوپر آمولد و محافظ صفحه نمایش ،شارژ بیسیم

aref

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
این گوشی بیشتر از 250دلار ارزش نداره

حامد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
honor 8 خیلی بهتره . 349 دلار گرانه .