خانهاخبار
Alcatel A5 LED؛ اولین گوشی دنیا با قاب LED تعاملی

Alcatel A5 LED؛ اولین گوشی دنیا با قاب LED تعاملی

شرکت Alcatel در کنگره جهانی موبایل 2017 از گوشی A5 LED رونمایی کرد که نخستین گوشی دنیا با پوشش بدنه LED تعاملی است. در زمان گوش دادن به موسیقی، طرح‌های متحرک روی کاور آلکاتل A5 LED به نمایش درمی‌آید. گوشی LED آلکاتل از ماه مه با قیمت 199 یورو عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۹

کمپانی آلکاتل در کنگره جهانی موبایل از گوشی A5 LED پرده برداشت. ویژگی برجسته این گوشی پوشش بدنه LED تعاملی آن است که Alcatel امیدوار است مورد توجه جوانان قرار گیرد.

آلکاتل از برندهای هیجان‌انگیز دنیای موبایل نیست و معمولا گوشی‌های ارزان و متناسب با بودجه‌های پایین تولید می‌کند اما شاید پوشش LED این گوشی را به گزینه جذاب‌تری برای خرید بدل کند. این پوشش LED در زمان دریافت نوتیفیکیشن‌های تماس، پیام، آلارم و فعالیت اپ‌های رسانه‌های اجتماعی روشن می‌شود و امکان شخصی‌سازی آن با تم‌ها و الگوهای مخصوص وجود دارد.

image

این پوشش در زمان گوش دادن به موسیقی نیز روشن می‌شود و طرح‌های متحرک روی پشت گوشی به نمایش درمی‌آید؛ در زمان گوش دادن به موزیک با تکان دادن گوشی Alcatel A5 LED، می‌توانید طرح متحرک روی بدنه را تغییر دهید.

کاور Alcatel A5 LED اولین قاب محافظی نیست که علاوه بر محافظت از گوشی، اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار می‌دهد (قاب HTC Dot View مدتی پیش معرفی شد و قابلیتی مشابه دارد) اما کاور گوشی آلکاتل، قابلیت‌های بسیاری دارد و امکانات آن در زمینه شخصی‌سازی بسیار زیاد است و البته طبق اخبار، برای در اختیار داشتن آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای نیست.
این گوشی علاوه بر قاب ال‌ای‌دی، قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE، تراشه هشت هسته‌ای، NFC، اندروید 6.0 و صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن HD دارد.

image

گوشی آلکاتل A5 LED به 2 گیگابایت رم، باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت مجهز است. این گوشی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

عکاسی در این گوشی به‌وسیله دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فلش دوگانه و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی انجام می‌شود. گوشی Alcatel A5 LED از ماه مه 2017 با قیمت 199 یورو در اروپا عرضه می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

AJ

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
خیلی جلفه???