خانهاخبار
Xperia XZs؛ رده‌بالای جدید سونی

Xperia XZs؛ رده‌بالای جدید سونی

سونی در کنفرانسش در MWC 2017 از یک گوشی رده‌بالا رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی با مشخصاتی پایین تر از XZ Premium اما با ویژگی ثبت تصاویر اسلوموشن با 960 فریم بر ثانیه.
۱۳۹۵/۱۲/۹
image

کنفرانس سونی امروز خیلی مختصر و مفید معرفی شد و به جای اینکه گوشی‌های مختلف‌اش رو تک تک رونمایی کند تنها پرچمدارش را معرفی کرد و برای سایر گوشی‌ها به یک ویدئو اکتفا کرد. این شرکت در کنار پرچمدارش از یک رده‌بالای دیگر نیز رونمایی کرد؛ رده‌بالایی به نام Xperia XZs که صفحه نمایشی کوچکتر از پرچمدار دارد. البته تفاوت این گوشی و پرچمدار تنها به اندازه نمایشگر خلاصه نمی‌شود و در هر بخشی XZs یک پله پایین تر از XZ Premium قرار می‌گیرد.

این گوشی 5.2 اینچی، نمایشگری فول اچ دارد و از تراشه اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. اکسپریا XZs سونی ضدآب است و اسپسکرهای استریو دارد و همچون بردادر بزرگترش، سنسور 19 مگاپیکسلی این گوشی نیز قادر به ثبت ویدیوهای اسلوموشن با 960 فریم بر ثانیه است.

رده‌بالای جدید سونی مشخصاتی قابل توجه دارد و قیمت آن نیز 699 دلار است؛ قیمتی که آن را با جی 6 ال جی و احتمالا اس 8 سامسونگ هم‌رده می‌کند. طراحی خاص محصولات سونی نیز مثل همیشه در این گوشی به چشم می‌خورد. باید منتظر عرضه این گوشی باشیم و ببینیم آیا اکسپریا XZs می تواند توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را جلب می‌کند یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

mhdi abdi

۱۳۹۶/۱/۲۱
خوب افرادی که میگن اس8 بهتره خوب داستان ضداب شدن سامسونگ مانند داستانیه که برای سونی خاطرست و دیگه اینکه سامسونگ در عرض سه سال اشتباهات اشکار و نقص سیستمی داشته مانند تولید اس 5 که برای طرفداران سامسونگ ناامید کننده بود و عرضه نوت7 و ماشین لباسشویی[کو در اخبار هم اعلام شد] که بخاطر اشکال از بازار جمع شد و اینده اس8 ونسخه پلاس معلوم نیست.

V4HID

۱۳۹۶/۱/۳
@mohsen md
اتفاقا حاشیه اپل از سونی بیشتره برو تحقیق کن

modara1

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
علی جان گوشی های اچ تی سی و اپل هم استریو هستن اما چنین حاشیه هایی ندارن

ali

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
دوست عزیز دلیل حاشیه های زیاد سونی وجود اسپیکر های استریو در بالا و پایین دستگاهه که فضای بیشتری نسبت به اسپیکر مونو سامسونگ اشغال میکنه.

هدایتی

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
خیلیها از ظاهر کاشی مانند این گوشی شاکی هستن
با این که خاطره خوبی از گوشی سونی ندارم
Z1compact
ولی از قیافه اون خوشم میاد