خانهاخبار
انتخاب سایت برتر آموزش آنلاین در کشور

انتخاب سایت برتر آموزش آنلاین در کشور

امروزه با تغییر شیوه های آموزشی و ارتقای جایگاه آموزش از راه دور، وبسایت های بسیاری برای ارایه اخدمات آموزشی فعال شده اند که در ایران نیز تعدادی از این سایت ها مشغول به کارند. اما نوع خدمات و روش های آموزشی بکارگرفته شده دراین وبسایت ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۹

درهرکشوری براساس نیازهای شغلی و تحصیلی جامعه خدمات آموزشی آنلاین ارایه می شود و درایران نیز وبسایت آموزش آنلاین «فرانش» که متعلق به بخش خصوصی است، با تکیه بر مدل های بومی و نیاز کاربران ایرانی، ویدئوهای آموزشی تولید و عرضه کرده که توجه مخاطبان و اهالی فن را به خود جلب کرده است.

image

برهمین اساس در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که هر ساله در بهمن ماه برگزار می شود، داوران حرفه ای برترین سایت ها و وبلاگ ها را در بخش های مختلف انتخاب می کنند که «فرانش» به عنوان یک وب‌سایت آموزش آنلاین ویدیویی در دومین سال حضور خود در این جشنواره موفق شد برای دومین بار مقام بهترین سایت آموزشی ایران را کسب کند.

این وب‌سایت که در ایران به‌عنوان یکی از مراجع مهم آموزش آنلاین شناخته می شود، تا به امروز توانسته با ارائه هزاران ویدئوی آموزشی بومی در امر مهارت آموزی کاربران و مخاطبان بسیاری پیدا کند. براساس آمارهای موجود، این سرویس آنلاین، بیش از ۱۶۰۰دوره در قالب گروه‌های طراحی و گرافیک، برنامه‌نویسی، امنیت و شبکه، زندگی دیجیتال، زبان خارجی، مدرسه و دانشگاه و حوزه کسب و کار ارائه کرده که تاکنون ۳ هزار بار در این دوره‌ها ثبت‌نام به‌ عمل آمده است.

همچنین تاکنون ۳۵میلیون دقیقه پخش ویدیویی نیز در وب‌سایت فرانش انجام شده و حتی در بعضی از دوره‌ها بیش از ۴ هزار باز ثبت‌نام به ثبت رسیده است.

وب‌سایت آموزش آنلاین ویدیویی فرانش دریافت کننده جایزه جهانی جوانان سازمان ملل در شاخه دانش برای همگان - ۲۰۱۰ نیویورک، به ساختار بومی این ویدیوها تاکید داشته و تنها خود را محدود به افراد صاحب سبک آموزشی نکرده و این فضا را در اختیار افراد فاقد برند آموزشی از اقصی نقاط کشور قرار داده تا ویدیوهای خود را در این سایت قرار دهند و پس از تایید نحوه آموزش آنها، این ویدیوها در سایت فرانش برای مخاطبان قرار بگیرد.

image

از سوی دیگر می‌توان تمرکز بر یادگیری کاربران و اهمیت این موضوع به‌جای فروش را از مهمترین عوامل تمایز این وب‌سایت با دیگر وب‌سایت‌های آموزشی دانست.از دیگر نقاط تمایز این بستر آموزشی می‌توان به ارتباط مستقیم شاگرد و استاد اشاره کرد که منجر به رضایت روز افزون کاربران شده و ماحصل آن دریافت ده ها تندیس و تقدیرنامه از مراکز و جشنواره های داخلی و خارجی برای فرانش بوده است.

با توجه به اینکه اغلب وب‌سایت‌های آموزش آنلاین، زیرمجموعه‌های دانشگاه‌ها و ارگان‌های آموزشی هستند، ورود بخش‌خصوصی جوان و فعال به مانند فرانش به این عرصه می‌تواند باعث رقابتی شدن عرصه آموزش‌های آنلاین شود تا مخاطبین بهترین انتخاب را در این عرصه داشته باشند؛افزایش کیفیت در ارائه خدمات و محصولات  برای حضور و کسب رتبه در این رویدادها است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

eman

۱۳۹۵/۱۲/۹
فرانش خیلی ویدیو آموزشی های خوبی داره واقعا عالیه