خانهاخبار
موتو مادهای جدید گوشی شما را به دستیار شخصی هوشمند تبدیل می‌کند

موتو مادهای جدید گوشی شما را به دستیار شخصی هوشمند تبدیل می‌کند

موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 از ماد جدیدی برای گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کرد که دستیار شخصی آمازون الکسا را به گوشی شما می‌آورد.
۱۳۹۵/۱۲/۹

در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 دیروز موتورولا از دو میان‌رده قدرتمند و خوش‌قیمت خود، یعنی موتو جی5 و موتو جی5 پلاس، رونمایی کرد. در کنار این دو گوشی موتورولا به وعده‌های خود درباره توسعه ماژول‌ها و مادها برای گوشی‌های پرچمدار خود عمل و چند ماد جدید معرفی کرد. مهم‌ترین این مادها را شاید بتوان مادی نامید که گوشی شما را به دستیار شخصی آمازون الکسا تبدیل می‌کند.

موتورولا قصد دارد با افزودن مادهای مختلف و متفاوت به خانواده پرچمدار Moto Z آن‌ها را بیش از پیش تکمیل کند. آخرین عضو از این مادها دستیار شخصی آمازون الکسا را به گوشی شما می‌آورد. پیش از این و در نمایشگاه CES نیز ما دستیار شخصی الکسا را در وسایل بسیاری دیده بودیم و به نظر می‌رسد بازاریابی آمازون برای این محصول با قدرت در حال پیش‌روی است.

استفاده از این ماد و الکسا به کاربران این امکان را می‌دهد تا به آسانی و بدون نیاز به باز کردن حتی یک برنامه یا لمس گوشی تنظیمات هوشمند خانه را تغییر دهند، خرید کنند، درخواست تاکسی بفرستند یا با دیگران از طریق پیامک یا تلفن ارتباط برقرار کنند.

image

هرچند در حال حاضر هم مادهایی برای افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های موتورولا وجود دارد، این شرکت خبر از مادهای جدیدی می‌دهد که قرار است به زودی راهی فروشگاه‌ها شوند. مادهای ذخیره انرژی جدید، بدون اینکه مانند Moto Power Pack فضای بسیار زیادی اشغال کنند، عمر باتری دستگاهتان را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهند.

ماد جالب دیگری که موتورولا وعده عرضه آن را می‌دهد گوشی شما را به کنسول بازی همراه با دکمه‌ها و کنترل فیزیکی تبدیل می‌کند. همچنین ماد Turbo Power Moto Mod نیز قرار است تا اواخر ۲۰۱۷ عرضه شود تا علاوه بر افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی شما، قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز به آن اضافه کند.

موتورولا اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت دیگر مادهای تولیدی خود اعلام نکرده است و تنها خبر داریم که ماد مرتبط با باتری، یعنی Power Mod، قبل از اردیبهشت ماه با قیمت تقریبی ۴۹ دلار عرضه می‌شود.

به نظر می‌آید برخلاف شرکت ال‌جی که با گوشی ماژولار خود، جی5، شکست سختی خورد و در پرچمدار جدید خود، جی6، این تکنولوژی را کنار گذاشت، موتورولا از عملکرد سیستم ماژولار خود راضی است و قصد دارد آن را بیش از پیش توسعه بدهد.

نظر شما درباره ماژول‌ها و مادهای تلفن‌های همراه چیست؟ آیا واقعا کاربران به چنین ابزارهایی نیاز دارند یا امکانات درون‌سازی‌شده برای آن‌ها کافی است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)