خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی جدید نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3

تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی جدید نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3

شرکت Nokia دیروز گوشی‌های Nokia 6 و Nokia 5 و Nokia 3 را در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد. این شرکت برای گوشی‌های هوشمند جدید خود تیزرهای تبلیغاتی نیز منتشر کرده است که می‌توانید آن‌ها را در این پست تماشا کنید.
۱۳۹۵/۱۲/۹

شرکت Nokia دیروز رسما نسخه جهانی نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 را معرفی کرد. حالا نسخه جهانی نوکیا 6 معرفی شده است و این گوشی دیگر به بازار چین محدود نیست. در ویدئوی تبلیغاتی جدید، تصاویر زیادی از صفحه‌نمایش گوشی نمایش داده نمی‌شود. در تیزر تبلیغاتی نسخه چین، تصاویری از چین و همچنین تصاویری از صفحه‌نمایش با اپ‌هایی وجود داشت که نام آن‌ها به چینی درج شده بود؛ این تصاویر در تیزر تبلیغاتی جدید Nokia 6 حذف شده است.

تصاویری که از رنگ‌های مختلف گوشی نوکیا 5 و قابلیت‌های مختلف آن در تیزر تبلیغاتی نمایش داده می‌شود، جذابیت این گوشی را به نمایش می‌گذارد. گرچه این گوشی دیوایس رده‌بالایی نیست، به لطف آگهی تبلیغاتی خوبش، می‌تواند کاربران بسیاری را علاقه‌مند کند. آگهی نوکیا 3 کمی ساده‌تر است و همانند آگهی نوکیا 5، چندان روی قابلیت‌های گوشی مانور نمی‌دهد.

حتی اگر قصد خرید گوشی‌های جدید اندرویدی نوکیا را ندارید، بد نیست ویدئوهای تبلیغاتی آن‌ها را تماشا کنید.

 

 

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
اگه نوکیا 6 قیمت ایرانی نذارن می خرمش

Arshia

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
خیلی از بازگشت نوکیا خوشحالم و امیدوارم جایگاهش رو پس بگیره..
نوکیا داره از هر مدلی یه گوشی میزنه که ببینه کدوم طراحی بیشتر طرفدار داره، یکیش شبیه سامسونگ یکیش شبیه سونی... اینم یه روشه!

ali

۱۳۹۵/۱۲/۹
طراحی نوکیا 3 خیلی شبیه به xperia z3+ هست