خانهاخبار
تبلت ویندوزی و جان‌سخت HP Pro x2 معرفی شد

تبلت ویندوزی و جان‌سخت HP Pro x2 معرفی شد

شرکت اچ پی از یک تبلت تبدیل‌شونده به نام Pro x2 رونمایی کرد. این تبلت مجهز به ویندوز ۱۰، کیبورد جداشونده و قلم استایلوس خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۲/۹

شرکت HP، که کمتر به موبایل‌ها و تبلت‌هایش می‌شناسیمش، با حضور در نمایشگاه MWC 2017 از یک تبلت جدید مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی کرد. این تبلت ویندوزی، که HP Pro X2 نام دارد، از کیبورد جداشدنی و قلم استایلوس بهره می‌برد.

دستگاه HP Pro x2 یک تبلت و لپ‌تاپ تبدیل‌شونده است. صفحه نمایش ۱۲ اینچی این محصول رزولوشن Full HD دارد. با استفاده از کیبورد جداشونده و قلم HP Pro x2 می‌توانید مانند لپ‌تاپ از آن استفاده کنید؛ شیوه‌ای که مایکروسافت سرفیس آن را مرسوم کرد و دیشب هم سامسونگ با گلکسی تب اس3 و گلکسی بوک مشابه آن عمل کرد.

image

نکته مهم درباره این تبدیل‌شونده جدید HP کیفیت ساخت آن است. این دستگاه توانسته است با داشتن بدنه‌ای سخت و مقاوم گواهی نظامی MIL-STD-810G را دریافت کند تا بتوانید از آن در شرایط سخت هم بدون نگرانی از آسیب دیدن استفاده کنید. علاوه بر این اگر باز هم نگران ضربه خوردن تبلت خود هستید شرکت اچ‌پی برای شما کیف‌های مجزایی تدارک دیده که می‌توانید تن دستگاهتان کنید و بیشتر از آن محافظت کنید.

image

تبلت Pro x2 از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل، یعنی کیبی لیک، استفاده می‌کند که می‌توانید قدرت آن را بین بازه Core M3 تا Core i7 انتخاب کنید. مقدار حافظه رم این دستگاه ۸ گیگابایت از نوع LPDDR3 و حافظه داخلی آن ۵۱۲ گیگابایت SSD خواهد بود. اچ‌پی برای Pro x2 از کارت گرافیک مجزا استفاده نکرده است و گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 615 وظیفه انجام پردازش‌های گرافیکی را عهده‌دار می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE، وای‌فای و درگاه کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

همچنین برای کسانی که تمایل دارند با صفحه بزرگ ۱۲ اینچی مشغول عکاسی از مناظر زیبای طبیعت و فضای شهری شوند HP Pro x2 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت خود جای داده است.

شما می‌توانید همین الان این تبلت را از وب‌سایت فروشگاهی HP با قیمت پایه 979 سفارش بدهید. نظر شما درباره این محصول چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۹
اینا همشون Intel HD Graphics کسی با انویدیا محصولی تولید کرده؟