خانهاخبار
P10 و P10 Plus هوآوی رسما معرفی شدند

P10 و P10 Plus هوآوی رسما معرفی شدند

هوآوی از دو پرچمدار جدید با نام های پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کرد. در ادامه مطلب می‌تواند با مشخصات این دو گوشی آشنا شوید.
۱۳۹۵/۱۲/۸

هوآوی دقایقی پیش در کنفرانس خبری خود از دو گوشی جدید P10 و P10 Plus رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که لقب پرچمداران این شرکت را تا سال آینده یدک می‌کشند.

طراحی کلی پی 10 و پی 10 پلاس تفاوت زیادی با نسل قبل ندارند با این حال هوآوی سعی کرده است با ایجاد تغییراتی کوچک ظاهر آنها را بهبود بخشد. یکی از تغییرات جدیدی که در پرچمداران جدید هوآوی شاهد هستیم اضافه شدن رنگ‌های آبی و سبز است. این شرکت مدعی است این رنگ‌های جدید ظاهر گوشی را جذاب می‌کند و کاربران تمایل بیشتری به خرید آن نشان خواهند داد.

image

Huawei P10 و Huawei P10 Plus از نظر مشخصات سخت‌افزاری بسیار به هم شباهت دارند. تفاوت این دو گوشی در اندازه، کیفیت نمایشگر و ظرفیت باتری آنهاست. طبق انتظار پی 10 نمایشگر کوچکتر 5.1 اینچی در اختیار دارد و پی 10 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی به بازار می‌آید. کیفیت نمایشگر آنها به ترتیب Full HD و Quad HD است.

این دو پرچمدار از پردازنده کایرین 960 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است. ظرفیت باتری پی 10 و پی 10 پلاس به ترتیب 3200 و 3750 میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع اختصاصی هوآوی استفاده می‌کنند.

این گوشی‌ها مجهز به دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی در پشت خود هستند که با همکاری لایکا ساخته شده‌اند. دوربین سلفی آنها نیز با کمک لایکا توسعه داده شده است که 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

abdolah

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
axe live hame eski karde

حمید

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
کلا شرکتای ساخت گوشی وموبایل جهان رقابت دارن باهم حالا اپل طرفدارای خودشوداره وبقیه همچنین.حالا مامیاییم یک گوشی ازچین میخریم میگیم یه گوشی ایرانی وتنها قابلیتش اینه کخ توجیب جامیشه.متاسفانه مابایدالان صاایران میساختیم رودست اپل که ....

amirfa1377

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
عجب سوزشی راه انداخته گوشی جدید هواوی.خخ

amirfa1377

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
اخه منو دیگه چه تقلیدیه برادر هواوی از اولش هم گوشیاش منو نداشت . بعدش برادر اندروید رو با ای او اس مقایسه میکنی

mohammadj00n

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
این حرفو نزنید.حالا دوربین هیچی.ولی مثلا نمونش اینکه هواوی منو نداره.خب اینو از اپل تقلید کرده