خانهاخبار
افشای رندرهای 4 گوشی جدید سونی پیش از معرفی رسمی

افشای رندرهای 4 گوشی جدید سونی پیش از معرفی رسمی

یک روز مانده به کنفرانس MWC 2017 سونی، تصاویر 4 گوشی زیبا و جدید این شرکت به بیرون درز کرده است که اطلاعات خوبی از این گوشی‌ها در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۵/۱۲/۸
image

روز گذشته گفتیم سونی در مراسم روز دوشنبه خود احتمالا از 4 گوشی جدید رونمایی می‌کند. یک روز مانده به رونمایی رسمی از این گوشی‌ها eveleaks رندرهای آنها را فاش کرده است.

به لطف انتشار تصویر Xperia XZ Premium، که اندکی قبل از این رندرها درز کرده بود، نام یکی از این چهارتا را می‌دانیم. همچنین از روی این تصاویر می‌توانیم بعضی ویژگی‌های آنها را حدس بزنیم.

مثلا گوشی طلایی رنگ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به سایرین دارد و لنز دوربین سلفی آن بزرگ‌تر است؛ بنابراین امکان دارد با پسوند Ultra به بازار عرضه شود. گوشی‌ سفید رنگ احتمالا مدلی میان‌رده باشد و دو گوشی سمت راست، که اسکنر اثر انگشت دارند، قدرتمندتر از بقیه‌اند.

طراحی کلی این 4 گوشی جدید تفاوت زیادی با خانواده Xperia X سال گذشته ندارد. همگی به اسپیکرهای استریو مجهزند و حاشیه نمایشگر باریکی دارند.

انتظار داریم Xperia XZ Premium نمایشگر 4K HDR، پردازنده اسنپ‌دراگون 835، اسکنر اثر انگشت، پورت USB-C و دوربین 20 مگاپیکسلی داشته باشد. گزارش زنده معرفی گوشی‌های جدید سونی را می‌توانید دوشنبه 9 اسفند ساعت 11 در جی‌اس‌ام دنبال کنید.

تصویر منسوب به اکسپری ایکس زد پریمیوم

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۱۲/۸
اینهمه حاشیه حاشیه میکنید فقط گوشی سفید حاشیه زیاد داره که معلومه میانرده هست بقیه عالین

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
باز سونی کیفیتش عالیه قیافه نداره.اچ تی سی که هیچکدوم رو نداره.

h4m1d

۱۳۹۵/۱۲/۸
سونی برندی هست که آدم میدونه اگر بخر پول دور نریخته و عالی و عمری کار میکنه آپدیت دهی عالی و کیفیت فوق الاده در کنار سرعت و دوربین عالی از مشخصه های سونی هست بگذریم که شیک و خاص هست

cena

۱۳۹۵/۱۲/۸
اینایی که قراره عرضه بشن میانرده هستن . امیدوارم پریمیوم رو هر چه زودتر معرفی کنه که وارد بازار بشه . واقعا گوشی خوبی میشه.

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۸
ینی میان رده هاشم اثر انگشت نداره!!! الان دیگه پایین رده ها هم اثرانگشتت دارن که!!!
خدا کنه فردا که رو نمایی میشن همشون اثر انگشت داشته باشند