خانهاخبار
پوشش زنده کنفرانس ال جی و معرفی G6 در MWC 2017 (خاتمه یافته)

پوشش زنده کنفرانس ال جی و معرفی G6 در MWC 2017 (خاتمه یافته)

سرانجام زمان رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی جی 6 فرا رسید. برای دنبال کردن کنفرانس زنده معرفی این محصول ساعت ۱۴:۳۰ امروز با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۲/۸

همانطور که وعده داده بودیم امروز و فردا (۸ و ۹ اسفند) می‌توانید پوشش زنده مهم‌ترین کنفرانس‌های MWC 2017 را در جی‌اس‌ام دنبال کنید. مراسم‌های امروز از ساعت ۱۴:۳۰ با کنفرانس ال‌جی و معرفی پرچمدار جدیدش یعنی G6 آغاز می‌شود.

ال‌جی امسال پرچمدارش را زودتر از پرچمدار سامسونگ معرفی می‌کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. G6 نسبت به سال قبل پیشرفت‌های زیادی داشته است. بدنه فلزی، بدنه ضد‌آب، نمایشگر جدید، دوربین دوگانه بهبود یافته و... از جمله ویژگی‌های منحصر به فردی است که جی 6 با خود به همراه می‌آورد.

پیشنهاد می‌کنیم در زمان باقی‌مانده تا شروع مراسم برای اطلاع بیشتر از شایعات و خبرها LG G6، مطالب منتشر شده با هشتگ G6 را در جی‌اس‌ام دنبال کنید و به ما بگویید چقدر برای دیدن این گوشی هیجان زده هستید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۶/۸
برو بچه کم چرت بگو همین دو برابز فس 8 شارژ نگه میداره الجی همیشه جز برتریناس حتی باطریش

پیام

۱۳۹۶/۶/۸
برای بچه کم شعر بگو جی 5 تو همه لحاظها بهتر از اس 7 ادجه ضمنا آماتورم تویی و کل فن سامدوغگ

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
خخخخ اتفاقا سامسونگ داره فرجه میده گوشی هایی که امروز معرفی میشن یک ماه فرصت دارن استفاده کنن چون با ورود اس۸ بقیه باید تو ویترین خاک بخورن.اسنپدراگون ۸۲۱ در برابر ۸۳۵ هیچ حرفی نداره هیچی

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
یعنی تو نصف روز شارژش تموم میشه .ال جی از نظر دوام باتری جزو ضعیفترین هاست در حد اچ تی سی ه

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
وایه خودت میبری و میبافی؟کی گفته g5 تونسته اس۷ رو شکست بده؟از نظر دوربین و باتری و سخت افزار اس۷ به راحتی g5رو شکست داد سایت های تخصصی اینکارو انجام دادن شما یک آماتور بیش نیستی