خانهاخبار
نوکیا 3310 جدید چه مشخصاتی خواهد داشت؟

نوکیا 3310 جدید چه مشخصاتی خواهد داشت؟

به گفته ایوان بلس، گوشی نوکیا 3310 جدید صفحه‌نمایش رنگی خواهد داشت. Nokia 3310 جدید، که احتمالا در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود، باتری‌ای با دوام بالا خواهد داشت.
۱۳۹۵/۱۲/۷

افسانه‌ها فناناپذیرند و گوشی نوکیا 3310 نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور احیا خواهد شد. نوکیا حالا برندی متعلق به کمپانی HMD Global است که تعدادی از مدیران ارشد نوکیای قدیم را در استخدام دارد و در چین گوشی می‌سازد. نوکیا نسخه جدیدی از گوشی 3310 تولید خواهد کرد؛ مدلی که یکی از به‌یادماندنی‌ترین گوشی‌های این شرکت است.

image

اگر امیدوارید نوکیا 3310 جدید گوشی هوشمندی با دوربین فوق‌العاده و ویژگی‌های زیاد باشد، احتمالا ناامید خواهید شد. جدیدترین اطلاعات در مورد این گوشی را ایوان بلس، درزدهنده معتبر، منتشر کرده است.

به گفته بلس، گوشی نوکیا 3310 نسخه 2017 به ریشه‌های خود بازمی‌گردد و رابط کاربری سری 30 قدیمی را اجرا می‌کند. برخلاف مدل قدیمی که 17 سال پیش با صفحه‌نمایش سیاه‌وسفید معرفی شد، 3310 جدید صفحه‌نمایش رنگی خواهد داشت.

ویژگی دیگر گوشی Nokia 3310 این است که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و امکان تغییر رنگ با تعویض قاب وجود دارد. ایوان بلس توصیه کرده است برای داشتن تصور بهتر از نوکیا 3310 جدید، نسخه قدیمی این گوشی را با نوکیا 150 جدید ترکیب کنید. گوشی Nokia 150 اواخر سال گذشته رونمایی شد.

برخلاف اکثر گوشی‌های جدید، مزیت بزرگ نوکیا 3310 جدید قطعا ماندگاری باتری آن خواهد بود که احتمالا به‌جای چند ساعت، چند روز دوام خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۲/۷
و اینک...
پرچمدار جدید نوکیا
:)
البته به کسی بر نخوره فقط قصد شوخی داشتم ولی به عنوان گوشی دوم که فقط زنگ بزنه واقعا عالیه

Amir

۱۳۹۵/۱۲/۷
شرکت ورشکسته و ضعیف نوکیا به هیچ جایی نخواهد رسید

shahdad

۱۳۹۵/۱۲/۷
دوستان من من طرفدار سامسونگم البطه اکثر دوستان اپل باز و اچ تی سی باز به ما لطف دارن و بعد از پیغام های من تو ایمیل من کلی کلمات محبت آمیز میگن مثل (بیشعور یا نفهم) اما من برای همه احترام ....... بگذریم
دوستان این گوشی نستالوژی هست
توجه داشته باشید درست گوشی شما 10 روز شارژ میده ولی نستالوژی نیست

mojtaba

۱۳۹۵/۱۲/۷
واقعا بهترین کارممکن رو کردن. منکه به محض ورودش میخرمش. هرکسی نمیدونه چه جواهریه این نوکیا

مانی

۱۳۹۵/۱۲/۷
فقط برای انکه نا امید نشی میگم، سری به گوشی های سامسونگ بزن :))