خانهاخبار
گلکسی بوک سامسونگ با پشتیبانی از قلم استایلوس و LTE عرضه می‌شود

گلکسی بوک سامسونگ با پشتیبانی از قلم استایلوس و LTE عرضه می‌شود

اگرچه سری گلکسی همیشه با اندروید همراه بوده، گلکسی تب پرو اس این قانون را نقض کرد و از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل استفاده کرد و حال نوبت Galaxy Book رسیده است.
۱۳۹۵/۱۲/۶

سامسونگ امسال در کنار گلکسی تب اس ۳ ( که در ۲۶ فوریه معرفی خواهد شد) در حال کار روی تبلت‌های ویندوزی است. اوایل هفته جاری، اطلاعاتی از تبلت ویندوزی جدید سامسونگ با نام گلکسی بوک منتشر شد.

این تبلت که به صفحه نمایش AMOLED مجهز است از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات از طریق اپلیکیشنی به نام Book Setting App به دست آمده که در حال حاضر در ویندوز استور موجود است. به لطف این اپلیکیشن، به مرور اطلاعات بیشتری از این تبلت جدید به دست می‌آید.

طبق اطلاعاتی که امروز به دست آمده است، این تبلت از ارتباطات LTE و قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند که احتمالا عملکردی مشابه S-Pen سری گوشی‌های گلکسی نوت خواهد داشت. این قلم از Air Command پشتیبانی می‌کند که به کاربر امکان استفاده از ویژگی‌های مختلف مانند Smart Select و Screen Write و S Notes را می‌دهد.

image

احتمالا پنل AMOLED گلکسی بوک برابر با ۱۰.۲ اینچ است و از تبلت ویندوزی پیشین سامسونگ، که گلکسی تب پرو اس نام داشت، کوچک‌تر است. مشخص نیست که این تبلت چه زمانی معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد رقیب جدیدی برای سرفیس و آیپد پرو باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

arshia

۱۳۹۵/۱۲/۶
با ویندوزش موافقم