خانهاخبار
رویداد رونمایی از ال‌جی G6 به طور زنده پخش خواهد شد!

رویداد رونمایی از ال‌جی G6 به طور زنده پخش خواهد شد!

به لطف رسانه‌های اجتماعی مختلف و قابلیت لایو استریم یا پخش زنده آنلاین، می‌توان بسیاری از رویدادها را به طور زنده و همزمان با وقوع آن ها تماشا کرد. ال‌جی هم با بهره گیری از همین قرصت، قصد دارد تا مراسم رونمایی از پرچم‌دارش، G6 را به طور زنده استریم کند.
۱۳۹۵/۱۲/۶

در طول چند سال اخیر، تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند سعی داشتند تا مراسم رونمایی از پرچم‌داران خود را به طور زنده پخش کنند. بنابراین عجیب نیست که ال‌جی هم دست به چنین اقدامی بزند  و مراسم معرفی G6 را که در ۲۶ فوریه برگزار می‌‌شود لایو استریم کند. بنابراین نیاز نیست برای دیدن مبارز جدید کره‌ای‌ها حتما در کنگره جهانی موبایل و در بارسلونا حضور داشته باشید؛ تنها کاری که باید انجام بدهید ورود به این لینک و تماشای مستقیم این مراسم از یوتیوب است.

image

رویداد معارفه G6 در ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی خواهد بود که با احتساب اختلاف ساعت تهران و بارسلونا، این مراسم در ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

همان‌طور که در اخبار و رندرهای مختلف اعلام شد که این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و ابعاد تصویر و نرخ تصویر نامتعارف ۱۸:۹ است، از اسنپ دراگون ۸۲۱ و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد و در طراحی رابط کاربری آن بازنگری شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

یوسف

۱۳۹۵/۱۲/۸
آیفون 8و9 و10 سامسونگ و هاوایی باید لنگ بزارن جلو ال جی من از جی 3 و جی 4 استفاده کردم الانم جی 5 دارم خیلی محشره. از همه برند ها هم استفاده کردم هیچکدوم اندازه اچ تی سی و ال جی نظرمو جلب نکرده. بیصبرانه منتظرم جی 6 بیاد بازار

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۷
گوشه صفحه نمایش رو گرد کرده ...جوری تبلیغش میکنه انگار 5 سیاره شبیه به کره زمین کشف کرده

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۷
انگار میخواد آیفون9 رونمایی بشه

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۶
البته آقای جلالی در مورد سی پی یو و باطری هنوز چیزی معلوم نیست منبعتونو عوض کنین