خانهاخبار
مشخصات Galaxy S8 Plus فاش شد

مشخصات Galaxy S8 Plus فاش شد

سامسونگ رسما اعلام کرده بود که برای جبران گلکسی نوت 7، سعی می‌کند گلکسی اس 8 را با ویژگی‌های جدید و متنوع تولید کند. این گوشی، که امید سامسونگ برای نجات از ضررهای مالی ناشی از مشکلات گلکسی نوت 7 است، تا یک ماه آینده رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۲/۵

مدتی قبل ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، مشخصاتی از گلکسی S8 پلاس منتشر کرد. اما اخیرا مشخصات جدیدتری از نسخه بزرگ‌تر پرچم‌دار امسال سامسونگ معرفی شده که به چند ویژگی کلیدی این گوشی اشاره می‌کند.

طبق این اطلاعات، می‌توان گفت که S8 پلاس به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی +Quad HD از نوع سوپر AMOLED مجهز است که البته اگر از لبه‌های خمیده آن فاکتور بگیریم، ابعاد دقیق نمایشگر برابر ۶.۱ اینچ است. زیر این صفحه نمایش هم سخت‌افزار قدرتمندی حضور دارد: ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با استفاده از میکرو SD) به همراه ۴ گیگابایت رم.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و به فناوری Dual Pixel مجهز شده و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسل است. پشتیبانی از 4G LTE ، استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب و گردوغبار)، سامسونگ پِی، اسکنر عنبیه چشم، شارژ بی‌سیم و ایرفون‌هایی که با AKG تیون شده‌اند از دیگر ویژگی‌های این محصول است. همچنین این گوشی به نسخه ۷.۰ اندروید نوقا مجهز است.

در این لیست به قابلیت‌های دیگر این گوشی مانند دستیار صوتی هوشمند بیکسبی اشاره‌ای نشده است و به نظر می‌رسد برای اطلاع بیشتر از این قابلیت‌ها باید تا روز معرفی پرچم‌داران جدید سامسونگ منتظر باشیم. آن‌طور که گفته می‌شود، مراسم معرفی این گوشی‌ها بین ماه‌های مارس تا آوریل برگزار خواهد شد که البته روز دقیق آن در رویداد خبری سامسونگ در MWC 2017 اعلام می‌شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

ariya .erfan

۱۳۹۵/۱۲/۱۹
سامسونگ جان دیگه کم کم فاتحت خوندس..... اومدی حاشیه کم کنی نیگا تورو خدا چقدر زشت شد خدایی ... جولو گوشی بد نیست.. ولی پشت گوشی فوق العاده مضخرفه این چیه اخه ؟؟ مشخصاته گوشی هم که خوبه خدا شکر.... ولی این گوشی با این حاشیه هایه خیلی کم با صفحه بالا 6 اینچ فکر نکنم خوش دست باشه... همون نوت 7 طراحیش بهتر بود

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۶
اقا گفتید s8+ دوربین ۱۳ duel pixel زده تو لیست زده ۱۲ duel اطلاعات اشتباه ندید فکر کنم‌ مثل s8 عادی‌ همون ۱۲‌ باشه فقط ال سی دی و امپر باطری فرق داره فکر نمیکنم s8 + ۱۳ dual باشه

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۶
دوست عزیز تموم شد اون دوران که اندازه گوشی را با اندازه صفحه می‌سنجیدن چون S8 Plus با وجود داشتن صفحه 6.2 اینچی ابعادی در حد iphone 7 plus داره همین طور که Note7 با صفحه 5.7 اینچ از iphone 7 plus کوچکتر بود. پس با توجه به تعریف شما iphone 7 plus هم تبلت محسوب میشه :))))))))

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۶
شما چیزی در مورد نسبت صفحه به بدنه شنیدید؟ سامسونگ با کم کردن حاشیه صفحه،این نسبت را افزایش داده و باعث شده این گوشی با صفحه 6.2 اینچی اندازه معقولی داشته باشه.در ضمن اگر دوست ندارین گوشیتون بزرگ باشه S8 با صفحه 5.8 اینچی ابعادش در حد S7 هست که انتخاب بهتری برای شما محسوب میشه.

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۶
سامسونگ دکمه هوم را از اون زیر حذف نکرده که یه گوشی بزرگ تحویل مردم بده بلکه با به حداقل رسوندن حاشیه صفحه،شما صاحب یک گوشی با صفحه 6.2 اینچی میشید که فقط کمی بزرگتر از Note7 هست‌.